28. 2. 2015

LifeWithSandra + info



Ahoj



Určite ste sa už stretli s tým pocitom že síce tú osobu nepoznáte ale raz v budúcnosti by ste ju určite chceli spoznať aj osobne. Asi zhruba pred rokom som na youtube narazila na video Jak skladuji kozmetiku z kanálu LifeWithSandra a v pozadí hrali pesničky od skupiny Nickelback. Samozrejme že som nezostala len pri tom jednom videu a začala som pozerať aj ostatné. Po čase som nemala čas pozerať videá a úplne som zabudla na  tento kanál, no po Vianociach som objavila video Co jsem dostala k vanocum 2014 a tam ma Verča dostala tým že sa nehanbila ukázať svoje emócie a radosť akú s tých darčekov mala J Začala som pozerať každé jej video, odoberať ju na Instagrame a facebooku a dokonca som si ju pridala na fb aj do priateľov a písali sme si čo mi spravilo naozaj veľkú radosť. Na jej videách je vidieť že to robí rada a je vďačná za každého jedného odoberateľa či už na yt alebo blogu.  Preto som sa rozhodla Veroniku vyspovedať. :)

 Ako dlho máš blog/YT?
Blog s názvem Life With Sandra oslaví 21. března třetí narozeniny a je to v pořadí už můj čtvrtý  blog. Na střední jsem vedla blog o naší třídě a svůj osobní kde jsem psala básničky nebo svoje trable s láskou. Předposlední blog už se ubíral stejným směrem jako tento, ale nevyhovovalo mi prostředí blog.cz a tak jsem se přestěhovala na blogspot a zvolila rovnou i nový název.  Videa na youtube natáčím necelé dva roky. 

Aké články/videá máš najradšej?
U youtuberek nejvíc vyhledávám nákupy, vlogy a měsíční oblíbence. U blogerek jsou to pak články ze života. Ať už vtipné příhody, které píše Lucka (Život podle Lucie) nebo projekt s názvem Jak si žiju, který má na svědomí Rachel-Roo.

Máš radšej písanie článkov alebo natáčanie videí na youtube?
Musím přiznat, že víc mě baví natáčení videí. U videí nemusím přemýšlet na pravopisem a také mám daleko větší zpětnou vazbu. Na youtube mám přes 2000 odběratelů a někteří opravdu přidají komentář ke každému videu. Na blogu jsou články, které jsou i bez odezvy a také ho má ve sledování kolem 70 lidí. Myslím, že i čtenáři cítí, že prioritou je pro mě youtube. Některé články publikuji s pěkným zpožděním, takže si vlastně za menší zájem o blog můžu sama. 

Spoznala a obľúbila alebo si v kontakte s nejakou blogerkou?
Měla jsem to štěstí, že jsem se mohla osobně setkat s Bárou (MsBajuskaaa), která byla mezi prvními odběrateli. Dále jsem byla na setkání se Shopaholic Nicol a Flabgee. Na bláznivé cestě do Paříže jsem se setkala s Luckou (angel-inspiration), Markétou Venenou  a Klárkou z House of Skodulka, se kterou si sem tam píšeme. Nejvíc jsem v kontaktu s Anush 93, která sice už youtube svět opustila, ale i přesto občas vyrazíme na kafe a nákupy.  A nesmím zapomenout ani na Eriku, se kterou si píšeme a posíláme si balíčky a která si také před nedávnem založila blog (monalisabeautyeri). Mou naprostou youtube jedničkou je ale Lukáš z Lukyho proměn, kterého sice osobně neznám, ale tajně doufám, že se jednou potkáme. 

Už sa ti stalo že ťa na ulici spoznala nejaká odberateľka?
Ještě se mi nestalo, že by mě někdo oslovil. Ale už se mi stalo, že mi pár slečen napsalo, že mě vidělo na výprodejích Essence. Když jsem to četla, bylo mi líto, že jsem je třeba nemohla pozdravit a vidět živě slečny, které mě sledují, ale na druhou stranu se mi i ulevilo. Jsem hrozný trémista a určitě bych začala koktat a rudnout a nevěděla bych co pořádně říct. 

Chodia ti listy od fanúšikov?
Chodí mi moc pěkné maily, které potěší ale které i rozpláčou. Někteří mi jen chtějí říct, že mě mají rádi a že na mě rádi koukají, jiné se chtějí podělit o své zkušenosti s kosmetikou, ale najdou se i životní příběhy. Mám z každého vzkazu radost a moc si vážím toho, že mi někdo svěří své trápení nebo své radosti. Chodí mi také balíčky a z těch jsem vždycky nadšená. Je až neuvěřitelné, kolik lidí je ochotných investovat peníze do dárku pro někoho koho znají jen z internetu. Nejraději bych se všem odměnila zpátky. Všechny dopisy i maily si chovávám do desek, abych si je v budoucnu mohla prohlédnout a zavzpomínat. 

Čo ti blog a YT dal a čo naopak zobral?
Možná to bude znít divně, ale mám pocit, že mi blog ani youtube nic nevzal. Především youtube mi toho spoustu dal. Co vedu blog a YT začala jsem víc chodit na různé akce (výstavy, festivaly, výprodeje..). Dřív jsem byla zamlklá a nikam jsem nechodila, teď se snažím být pořád někde, abych měla o čem napsat článek nebo natočit video. Také jsem díky působení na internetu získala nové přátele a začala sama sobě víc věřit. 

Najobľúbenejšia kozmetika?
Nejraději nakupuji kosmetiku v drogerii. Parfumerii jako Sephora nebo Douglas v okolí nemám, takže nejvíc produktů mám doma od Maybelline, Rimmel a Essence. Z pečující kosmetiky pak vyhledávám Baleu, Ryor a Avon. 

Čo robievaš vo voľnom čase?
Když zrovna nesedím někde u kafe s kamarádkou, necestuju po výstavách, památkách nebo koncertech tak sleduji videa, čtu články. Při hezkém počasí chodím běhat, při ošklivém čtu knížky, zkouším líčení do tutoriálů nebo něco tvořím. Poslední dobou naprosto ujíždím na destrukčním deníku. Dokážu nad ním sedět i dlouho do noci. Snažím se, aby můj volný čas byl něčím prospěšný pro blog a youtube (články o cvičení, recenze na knížky, reporty z festivalů..).

Pozerá tvoja rodina a kamaráti na tvoje videá?
Moje rodina o mém působení na youtube neví. Zmínila jsem, že píšu blog ale ani to se moc s kladným přijetím nesetkalo. Moji rodiče nemají pochopení pro lidi, kteří mají potřebu o sobě vyprávět na internetu své soukromé věci nebo jen hloupě plácat o kosmetice. Nevidí v tom nic užitečného a tak je nechci zbytečně dráždit. Pár kamarádů se mezi řečí zmínilo, že o videích nebo blogu vědí, ale nijak zvlášť se o tom nebavíme.

Čo by si odkázala svojim odberateľom?
Svým odběratelům bych vzkázala, že jsou nejlepší. Nesmírně si vážním toho, že mě odebírají, tráví čas u mých videí, píšou komentáře, posílají dopisy a balíčky. Moji odběratelé jsou totiž důkazem toho, že videa se dají natáčet a publikovat i bez ošklivých slov a urážek, že kritika se dá napsat i slušně a že stále existují lidé, kterým nedělá problém něco pochválit i když je to třeba jen líčení, vtípek ve videu nebo úsměv. Především jim také patří obrovské děkuji, nejen za sledování ale i za podporu ve chvílích kdy mě v soukromém životě potkalo několik kopanců. Není nic hezčího než když člověk, který má sám starosti najde, čas aby vám napsal několik povzbuzujících řádků. Možná to bude znít jako klišé, ale moji odběratelé dělají můj život hezčím a já jim za to nepřestanu nikdy děkovat. 

Čo by si nám o sebe prezradila?
Ač se to nezdá tak jsem hrozný trémista a při každé stresové situaci si začnu ohlodávat nehty (fuj!). 

Miluju cestování a to nejradši autobusem, mám totiž strach z létání a nedokážu v letadle vydržet déle než 4 hodiny, čímž se vylučuje návštěva některých destinací, které bych chtěla navštívit (např. Dominikánská republika). Za nejkrásnější dovolenou co se týče moře považuji Tunis. Nejkrásněší co se týče památek a zážitků bylo Turecko, kde jsem byla dvakrát a zkusila tady i let balonem. Mou srdeční záležitostí je ale Paříž.  Jak je něco s motivem Paříže musím to bezpodmínečně mít. Jedna odběratelka mi po uveřejnění videa Room tour napsala, že jsem největší sběratel Eiffelovek. 

Nedokážu si představit den bez hudby. Hudba mi dokáže zlepšit náladu i o 100%. Současnou hudební scénu nemám už tak zmapovanou co jsem přestala obrážet diskotéky. Co se týče stylů tak dokážu poslouchat cokoliv krom techna a dechovky. Ano mám dny, kdy si pustím Beethovena, Smetanu a další. Z těch současných mám moc ráda Sto zvířat, Horkýže Slíže, Kryštof a Marka Ztraceného.
Nemám ráda komedie, které jsou postavené na trapných scénách (např: Deník Bridget Jonesové) vždycky je mi trapně i za tu osobu ve filmu. Když je něco mega trhák jako Pán prstenů, Avatar, sága Stmívání nebo aktuálně 50 odstínů šedi tak mě to vůbec nebere. 

Ráda fotím přírodu nebo památky. Snažím se svým chudáčkem foťákem o umělecké fotky. Samozřejmě mi to vůbec nejde, ale i tak mě to baví. 

Od malička sbírám pohledy. Z dovolené místo suvenýrů, na které by se pak prášilo, vozím stohy pohledů a pokaždé když někdo jede na dovolenou, škemrám o pohled. Mám i několik pohledů, které mají jen adresu a žádný text. Takové mám nejraději. Není tam podpis a jen já vím, od koho jsou.
Nejoblíbenější barva je fialová. Ze spisovatelů miluju Agathu Christie a Dana Browna. Nejoblíbenější květiny ač mám v pokoji samé růže jsou kopretiny, pomněnky a frézie. 

Miluju nakupování bot na podpatku, ale vůbec na nich neumím chodit. 

Z jídel miluju cokoliv se špenátem a květák. Co bych do pusy nikdy nedala, jsou jitrnice, prejt, tlačenka. 

Samozřejmě mám rada svou rodinu a přátele i když si někdy pěkně lezeme na nervy. Mou největší láskou je ale kocour Medík. Je to to nejmazlivější stvoření které znám a velké sympatie si získal i u odběratelů. 




















V prvom rade by som chcela Veronike poďakovať za to že mi odpovedala na otázky. Do budúcna jej želám veľa úspechov či už v súkromnom živote alebo na yt a blogu. Dúfam že ju raz spoznám aj osobne :)
 

Tu môžete Veroniku odoberať

No a teraz prejdeme k menšiemu info článku. Ako ste si mohli všimnúť tak teraz uverejňujem články pomaly každý druhý deň. Preto som sa rozhodla že keď blog presiahne 50 odberateľov a 10 000 zobrazení tak spravím Giveaway, takže sledujte moju FB stránku a IG určite to v prvom rade oznámim tam. A zaujímalo by ma či by ste chceli články trebárs o mojich lakoch, rúžoch, kozmetike alebo o niečom inom. Takže budem rada za každý komentár a váš názor. 

Želám vám krásny víkend, dúfam že máte krajšie počasie ako mám ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...