27. 10. 2016

Project - Life is a change


Ahoj


Opäť sa Vám po dlhej dobe hlásim. Dôvod mojej neaktivity či na blogu alebo IG je úplne jednoduchý. Oficiálne som sa už presťahovala do Topoľčian, zmenila som aj pracovisko no a trvalo pár dní kým nám zapojili aj internet. No a o týchto zmenách bude práve dnešní článok J


Prvá vec o ktorú sa s vami chcem podeliť je presiahnutie 20 000 zobrazení blogu, za čo sa Vám chcem poďakovať. Pre niekoho to nič neznamená no pre mňa to je strašne dôležité lebo toto číslo som si dala ako novoročné predsavzatie. Taktiež mám pre Vás pár recenzii, Jesenný TAG a ešte pár článkov ktoré by som chcela uskutočniť.

Ďalšia vec je sťahovanie. Teraz je toho veľa, či už v práci alebo doma. Z ničoho nič na mňa padli tie „dospelácke“ veci ako pranie, upratovanie, varenie. Nie je to žiadna sranda no dá sa to vydržať. Mám skvelého priateľa ktorý mi pomáha dokonca aj s utieraním riadu :D Máme šikovný dvojizbový byt s balkónom. Dokonca som si už bola v lídli kúpila vonkajšie svetlá a sobíkov na dvere. Najviac sa asi teším na naše spoločné Vianoce keďže sme bývali od seba 40km a boli sme spolu buď deň pred alebo deň po Vianociach. 



No a posledná vec je práca. Stále pracujem tam kde predtým ale už priamo v TO. Mám skvelé kolegyne ktoré mi zo všetkým pomáhajú a od prvej chvíle sa medzi nimi cítim skvelo. Práve dnes som bola v Trenčíne na školení tak som si aspoň z okna odfotila hrad.


Ešte vám sem hodím fotky vecí ktoré som vyhrala u Janie na blogu J




Prepáčte za zlú kvalitu fotiek no niečo mám s foťákom na telefóne a bohužiaľ to nejde opraviť, tak to musím ešte doriešiť.

A na záver ak ste také ako ja že nemáte radi zmeny tak sa ich nebojte, ak sa jedná o dobré zmeny tak Vám len pomôžu J Majte sa krásne <3 Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...