23. 11. 2016

Čo nosím v kabelke :)


Ahoj


Vítam Vás pri mojom novom článku. Pôvodne mal byť dnešní článok niečo ako moje skladovanie kozmetiky a môj kútik ale ešte ho nemám dorobený takže si musíte počkať do budúceho roku. Ale nič to dnes som sa rozhodla ukázať čo nosím vo svojej kabelke. Sama mám rada takéto články a videá tak prečo nie.




Takže toto je moja tzv. pracovná kabelka. Pracovná preto lebo ju vláčim zo sebou len do práce. Keďže teraz mi trvá cesta do práce cca necelých 10minút pešo tak nemusím zo sebou vláčiť kopu vecí ako kniha, nabíjačka, diár a podobne. Túto kabelku som dostala od bratovej priateľky tak som ju začala využívať.
Takto vyzerá vnútro kabelky. Je to jedna priestranná kapsa a dve menšie vrecká na telefón, kľúče a drobnosti.


Vo svojej kabelke nosím rôzne obaly a puzdra na dokumenty. Buď si do nich dávam dokumenty ktoré dostanem v práci no a ten obal so sovičkami mám na šeky ktoré si tam dávam lebo ich nechcem nosiť v peňaženke. Kúpila som ho u nás v Topoľčanoch v papiernictve Kniha.


Samozrejme musím mať v kabelke aj vreckovky, bez nich by to nešlo.


Prvou nevyhnutnou vecou je peňaženka Always Wild konkrétne Leather Collection. Je z nejakej internetovej stránky. Cena bola približne 26€ a kúpila som si ju k narodeninám. Výhoda je že má veľa miesta na karty. Na peňaženke mám danú kľúčenku ktorú mi priniesla mama z dovolenky a je to sloník pre šťastie.



Keďže nosím tašku do práce tak musím mať aj nejaké jedlo pri sebe. Buď si nesiem nejaký rožok alebo buchtu. Vždy mám však niečo sladké pri sebe ako teraz tieto čokoládovo kokosové srdiečka od Klemberu. Určite Vám ich môžem odporučiť. Dnes som si kúpila aj tieto antiperle ktoré hádam každý z nás pozná a v termo hrnčeku si nosím čaj. Tento som dostala od kolegyne keď som odchádzala z práce. Je kupovaný v 101 drogérii, má na sebe Eiffelovku, dievča v retro šatách  a má nápis Výnimočný človek a citát Hodnota človeka nie je v tom, čo spravil pre seba ale pre iných.


A od jedla sa presúvame k mojej TPP. Čiže taštičke prvej pomoci. Mám v nej veci ktoré najčastejšie potrebujem tak tašku len prehadzujem.  Ja som ju kúpila v New Yorkeri za nejaké 3 eurá možno ani to nie a dala som si na ňu tohto žraloka ktorého mi kúpila priateľova mamina na výlete v Zoo Brno kde sme boli koncom augusta ak sa nemýlim.



Fakt asi najdôležitejšia vec pre mňa je sprej na dýchanie. Lekár mi ho dal preto že som alergik a často sa zadýchavam ale používam ho minimum. Radšej z hlboká a od pľúc dýcham. Ďalšia vec sú tieto utierky a tampóny na čistenie rán ktoré som vzala priateľovi zo starej autolekárničky ktorú máme doma keby niečo a poviem Vám minulý týždeň sa nám zišla. Dôvod je jednoduchý som strašne „šikovná“. Vo štvrtok som nám išla robiť smoothie. Už som mala v nádobe pomaranče, mandarínky aj  trochu vody a chcela som už len prekrojiť limetku. No jednoducho som skončila na pohotovosti z dvomi stehmi na prste. Ale tento piatok mi ich idú konečne vyberať keďže nemôžem prst ani zohnúť aby som ich nepotrhala. To zelené čo je na fotke sú žetóny do košíku a ešte tam mám meter z predajne kde sme boli kupovať veci do bytu.


Samozrejme nesmú mi chýbať perá a farebné lepiace papieriky.


No a presúvame sa na moju záchranu a to sú fialové Airwaves, hroznový cukor, lízatko, Nescafe 3v1 warmy caramel je vážne dobrá a posledná vec sú Verbena cukríky eukalyptus. Je to nejaká novinka no zo všetkých príchuti je táto najlepšia.


Samozrejme kozmetika. Začneme z kraja čierna ceruzka na oči z avonu,  mini voňavka miss sporty, pilník na nechty zo 101 drogérií, krém na ruky plante spa avon z vôňou levandule a jazmínu, balzam na pery z vôňou jahody z coop jednoty, špirála na oči big & false lash volume mascara z avonu z takouto obrou kefkou, balzam na pery Vitalos cherry ktorý si hádam pamätám ešte z čias keď ho používala moja mama...ach tá vôňa, nedá sa na ňu zabudnúť, ďalej rúž na pery freedom odtieň 117 juicy lips a farbiaci lesk z avonu odtieň crystal lilac. Je to taká moja základná výbava no musím si tam ešte dať púder a samozrejme na záver obyčajná klasická gumička na vlasy.




No a to je celý obsah mojej kabelky. Nenosím tam veľa vecí ak si niečo potrebujem zapísať tak si to hodím na papier a schovám do obalu. Čo sa týka kľúčov a telefónu tak ich nosím v bunde pretože ich potrebujem mať hneď po ruke. Dúfam že sa Vám môj článok páčil. Nezabúdajte odoberať môj instagramfacebook a držte mi v piatok palce.
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...