30. 11. 2016

Zariaďovanie nášho bytu


Ahoj

Vítam Vás pri ďalšom článku a zároveň pri poslednom nezimnom. Keďže je dnes posledný novembrový deň tak som sa rozhodla napísať príspevok o bývaní a zariaďovaní nášho bytu. Dúfam že sa Vám  bude páčiť.



Keď sme kupovali byt tak sme vôbec nemali jasnú predstavu o tom ako bude zariadený. Ja som vedela že chcem mať fialovú spálňu a priateľ chcel zelenú obývačku. Keďže som chcela mať vlastní kútik kam by som si dala notebook a veci na maľovanie tak sme sa dohodli že spálňu zariadim ja. Máme tam len posteľ, poličku, skrine a stôl so stoličkou. Zavesila som si tam poličky a nalepila nápis nad stolík a ešte som si vedľa stolíka dala svoju komodu kde mám kozmetiku. 

No a tu nastala ďalšia otázka ako si zariadiť obývačku? Keďže to je priateľova miestnosť tak som to moc neriešila, ale mala som aj ja slovo pri výbere nábytku. Gauč sme kupovali v asko nábytok pretože bol o polovicu zlacnení,  ďalšie na rade boli stolíky do obývačky keďže sme ich mali veľa na výber tak to bolo dosť náročné ale chvála bohu aj to sme zvládli. Všetok nábytok teda aspoň jeho väčšinu sme kupovali v DECODOME lebo ho máme v meste. Celé sťahovanie a zariaďovanie ešte nie je u konca. Keďže sa blížia Vianoce a ja už chcem mať všetko upratané a vyzdobené tak som si vzala dva dni dovolenky plus k tomu mám aj voľní víkend tak chcem celí byt upratať, vytriediť oblečenie a ozdobiť byt aby som už pomaly začala piecť a na štedrý deň ozdobila stromček a spravila večeru. Samozrejme s týmto všetkým mi pomôže priateľ.  Do spalné nechceme s priateľom  nikoho púšťať takže sa snažím ako tak dozariaďovať obývačku. Chcela som kúpiť moderné obrazy do obývačky ale zatiaľ máme na stene len hodiny ktoré majú v sebe 4 rámiky na fotky ktoré sme dostali na Vianoce od kamarátov. Samozrejme som tu vytvorila aj priateľovi vytvoriť jeho oázu pokoja tak som mu na tv stolík položila  fľašu na alkohol z brúseného skla ktorú som mu kúpila k narodeninám a k tomu poháriky ktoré dostal od jeho otca a na druhú stranu som mu položila bonsaj ktorý dostal zase od rodičov na narodeniny. 

  Teraz dosť času trávime spolu v obývačke lebo tu máme aj televízor a chceme si do nej dať aj stromček. Samozrejme to bude všetko ešte úplne inak vypadať keď bude byt na komplet zariadení. Baví ma na internete pozerať inšpirácie na obývačky, spálne, kuchyne a dokonca aj chodby a balkóny.  Páči sa mi ako dokážu s tak malého priestoru vytvoriť také niečo užasne a všetko pekne skombinovať do najmenšieho detailu. Mne ešte ostáva strašne veľa takých tých detailov ktoré robia domov domovom. No pevne verím v to že sa mi to tak za tri či štyri mesiace podarí lebo pri tom ako chodím do práce tak veľa toho voľného času nemám. Samozrejme sa snažíme cez víkendy ako tak makať na byte ale musíme aj oddychovať po týždni a snažíme sa aspoň na večer niekam vybehnúť si sadnúť. Aj tento víkend sme boli večer spolu na káve a nakoniec sme skončili doma v obývačke pri rozprávke angry birds vo filme. Tento víkend ale chcem zamakať lebo budeme aj vyzdobovať, nezabudnite odoberať môj instagram kam sa snažím dávať aspoň sem tam nejakú fotku aj nášho bytu a zariadenia.

Týmto sa vám chcem poďakovať aj za krásnych 28 000 zobrazení blogu. Veľmi ma to teší pretože som si dala na začiatku roka predsavzatie na 20 000 zobrazení. Do konca roka nám zostáva posledný mesiac a ja mám na pláne ešte 9 článkov ktoré budú hlavne z vianočnou témou a zo zimou. 

No a ja Vám želám krásny konečne zasnežení večer J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...