31. 10. 2018

Jesenný TAG



Ahoj

Vítam Vás po strašne dlhej dobe pri TAGu. Ja osobne milujem jeseň a všetko okolo nej. Takže tento TAG je u mňa nevyhnutný. Dúfam že sa Vám bude páčiť :) Môžeme prejsť na otázky.







Obľúbená vôňa sviečky?
Ja rozdeľujem vône len na 3 kategórie. Jar a leto, zimné a potom vianočné. No ak by som si mala vybrať jednu tak určite Yankee Candle angels wings. Jej vôňa je špecifická a asi aj preto ju zbožňujem.



Káva,čaj alebo horúca čokoláda?
Bez mihnutia oka odpovedám káva. Milujem ju a neviem si bez nej predstaviť deň. Ale zase neopovrhnem ani dobrým čajom napríklad večer. A čokoládu pijem len minimum.




Preferuješ výrazné oči alebo tmavé pery?
V tomto mám kompromis a záleží od nálady.


Obľúbené jedlo v tomto období?
Dyňa a polievky. No ja nie som v jedle prieberčivá. Zjem po väčšine všetko.



Obľúbený sveter?
Mám 3 obľúbené svetre. Prvý má hádam ale už 5 rokov no nemienim sa ho vzdať. Je z Tally Wejl a pre mňa je dokonalý :) Druhý som dostala od J na Vianoce a má krásnu farbu a strih no a 3 som si kúpila tento rok v ČR :)



Obľúbený lak na nechty?
Minulý mesiac som sa po strašne dlhej dobe rozhodla pre gélové nechty z pár dôvodov. Keďže doma skoro stále umývam riad tak mi lak nevydržal. Skúšala som aj gél lak a vydržal mi 4 dni. Posledný dôvod je že sa mi robia hrozné zádery okolo nechtov stále. Takže som si dala spraviť také polodlhé a na počudovanie zvládam to s nimi v pohode. A len pre info nerobím kancelárii :D

Čiapka alebo šál?
Aj aj. Po väčšine nosím šál ale keď sa viac ochladí tak už mám aj čiapku. Mám ich doma niekoľko a milujem ich.




Obľúbená vôňa?
V týchto chladnejších. Dňoch si dávam prenikavejšie vône. Ale tak naj sú Paco Rabanne one million , avon luck alebo Katty Perry killer queen.



Ako rada tráviš voľný čas v tomto ročnom období?
Ak je pekne tak sa ideme s J prejsť alebo sa niekam najesť či pobeháme po rodine a ak prší tak zalezená s knižkou pod dekou alebo pri nejakom dobrom filme či seriály.

No a sme na konci. Dúfam že sa vám TAG páčil a že tu mám aspoň pár milovníkov jesene :)

Majte sa krásne :) Pá


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...