8. 12. 2018

Denník pre dušu


Ahoj

V dnešnej uponáhľanej dobe sa snažím „ukradnúť“ si pre seba aspoň malú chvíľu kedy vypnem a oddychujem.  Mám na to pár spôsobov a o jednom z nich Vám dnes napíšem.






Zhruba pred 3 týždňami mi prišiel zo stránky uniknihy balíček v ktorom sa nachádzala „kniha“ Denník pre dušu.

Môžete si o nej prečítať: Denník pre dušu vám pomôže urobiť si čas pre seba. Nechajte si viesť, a zistíte, ako tvorivosť a sebapoznanie môžu pozitívne ovplyvniť váš život.

Vydavateľstvo: Grada
Rok vydania: 2018
Počet strán: 128 str.
Väzba: šitá väzba
Cena: 8,91€







Už od malička ma bavili omaľovávanky. Mama mi vždy nejakú kúpila, dala mi farbičky a mala odo mňa na pár hodín pokoj. Dokonca aj keď boli moje sesternice a krstniatko menšie tak som s nimi kreslila a vyfarbovala a to je zhruba 4 roky dozadu :D Je to taký môj relax kedy sa sústredím len na to. Preto ma aj tento denník potešil :)Okrem obrázkov na vymaľovanie sa v ňom nachádzajú aj voľné strany na kreslenie, citáty alebo úlohy ktoré môžete splniť. Myslím že je to aj vhodný vianočný darček pre tvorilov alebo ľudí ktorý potrebujú na chvíľu vypnúť ako napríklad aj ja :)

Dúfam že aj vy si spravíte sem tam voľnú chvíľu pre seba v tomto uponáhľanom svete :)
Užite si toto krásne predvianočné obdobie.

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...