22. 12. 2018

Avon balíček

Ahoj

Vítam Vás pri poslednom článku s avon balíčkom v tomto roku. Mám tu ešte pár vecí ktoré Vám chcem ukázať tak poďme na to :)




Ako prvý tu mám ozdobní košík so 6 produktami. Produkty v košíku boli rôzne a nájde sa tam pre každého niečo. Ako prvý tu mám šampón advence techniques nutri 6 complex s olejom. Vôňa je úžasná, uvidím čo bude robiť s vlasmi. Ďalšou vecou bola pena do kúpeľa s vôňou ľalie, pena voňala pekne avšak my máme sprchový kút takže putovala ďalej. V košíku bola drobnosť aj pre deti a to avon naturals kids farbička do kúpeľa s vôňou hrušky. Ešte že mám krstniatko ktorému to spravilo radosť. Ďalej v košíku bol krém na ruky avon naturals s vôňou mandlí a ľalie. Vonia celkom fajn no podľa mňa sa moc nehodí pre ľudí ktorý majú extrémne suché ruky keďže až tak dobre nehydratuje. No a v poslednom rade tam boli 2 sprchové gély. Pre pánov power fresh ktorý má príjemnú citrusovú vôňu a pre dámy indian rituals čo je úžasná „hrejivá“ vôňa. Celý košík je však super ako darček lebo k nemu dostanete náplň aby produkty pekne stáli, igelitové vrecko ktoré mohlo byť o kúsok menšie a stuhu ktorou to krásne dozdobíte.











Ďalej tu mám sadu troch krémov na ruky. Majú ideálnu veľkosť do kabelky. Začnem od ľavého kraja. Žltý má vôňu royall jelly, je určený pre extra suchú pokožku. Hydratuje celkom fajn no vôňou mi moc nesadol. Ružový je taktiež pre extra suchú pokožku, hydratácia je fajn no dostal ma vôňou kokosového oleja. No a ten zeleno modrý je pre normálnu až suchú pokožku a vôňa je glycerín. Vôňa je fajn. Hydratácia nie je až tak moc dobrá ale dá sa to.




Ďalšiu vec tu mám štetec na púder. Štetiny sú fajn, jemné, rúčka je tiež dobrá a hlavne zaujímavá. Bohužiaľ prišiel mi trošku polepení, teda časť štetín zlepená takže mal taký „chuchval“. Snažila som sa to vyčistiť no nešlo to tak som to opatrne vystrihla a je po probléme.




Svoju kozmetickú zbierku som rozšírila o tento magical highlighter značky avon mark. Okrem 3 neutrálnych odtieňov má aj dva výrazné. Každý tieň môžete použiť samostatne avšak v kope sú omnoho krajšie :)







Z kozmetickej časti tu mám ešte dva pieskové laky avon mark v odtieni agate a ruby. Pieskové laky aspoň mne osobne vydržia dlhšie ako klasické. Farby sú krásne sýte a na Vianoce určite použijem určite ten červený.







No a poslednou nekozmetickou vecou sú dvaja sobíci ktorý po zapnutí menia farbu a skončili na našom stromčeku :)






A sme na konci. Veľmi pekne by som sa chcela poďakovať celému avon týmu za možnosť spolupráce s nimi. No a vy si užite krásny štedrý plný pohody a lásky :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...