12. 12. 2018

DM novinky :)

Ahoj

Opäť po dlhej dobe prichádzam z vecami ktoré som si v DM-ke kúpila a ktoré som aj od DM-ky dostala. Pre mňa sú to novinky no možno ich už vy dlhšie používate alebo aspoň poznáte :)




Vec ktorú som z DM-ky dostala je paletka od ich novej značky 183 days by trend IT UP. Sú dve verzie tejto paletky a ja mám Dazzle. Paletka obsahuje 6 trblietavých odtieňov a 2 matné. Čo sa týka trblietavých tak sú super pigmentované, prášia tak priemerne ale dá sa s nimi vytvoriť skvelá kombinácia, matné tiene sú tiež fajn no ten biely nie je až tak dobre pigmentovaný. No podľa mňa je táto paletka vhodná ako vianočný darček práve pre dievčatá ktoré nepotrebujú až tak veľa paletiek alebo sa začínajú maľovať a taktiež aj druhá paletka ktorou je Gossip v ktorej je práve 6 matných a dva trblietavé odtiene.





No a teraz vám ukážem päť kúskov ktoré som si kúpila. Siahla som tento krát po značke alverde. Mám tu tri veci na pery. Prvou je maximum lip boost ktorý by vám mal zväčšiť pery. Po nanesení chladí a trošku štípe ale pery nezväčší. Za to skvelo hydratuje a príjemne vonia. Druhou vecou na pery je lip scrub fresh mint. Toto je neskutočne skvelá vec hlavne v zime. Nosím častejšie matné rúže ktoré moje pery vysušujú a práve toto ich zachraňuje. Pery sú po jeho nanesení jemné a vyživené, žiadne šupinky na nich nezostávajú. No a po nanesení scrubu používam najčastejšie balzam na pery it‘s cold outside. Je to limitovaná edícia a vonia po sladkom drievku a bavlne. Pery hydratuje, krásne vonia a ešte má aj zlatý obal :)






Ešte som si kúpila dve veci na tvár. Keďže mám citlivé oči a aj okolie očí tak som siahla po korektore sensitive. V poslednej dobe keď som si dala korektor pod oči tak ma začali neskutočne štípať a slziť mi preto som siahla po tomto korektore. Jeho krytie je síce slabšie ale výdrž má skvelú. Taktiež aj aplikátor je trošku iný ale dá sa pekne zapracovať do pleti. No a druhou vecou je hydro primer. Je úžasný, tvári sa ako gélový no po nanesení na tvár mení konzistenciu na vodovú. Úžasne hydratuje pleť, drží skvelo make up, nedráždi pokožku a je jednoducho super. Toto bola láska na prvé vyskúšanie :)








Za mňa sú tieto výrobky super a mám ešte pár vecí v hľadáčiku ktoré chcem vyskúšať od alverde :) Takže sa máte na čo budúci rok tešiť :) A prečo budúci rok? Lebo do konca roka mám pre vás ešte pár článkov pripravených :) A týmto sa chcem aj DM poďakovať za možnosť spolupráce s nimi :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...