5. 12. 2018

Zvianočnieva sa – Bonprix


Vítam Vás pri novom formáte článkov na blogu.

Už dlhšie som chcela rozšíriť blog o nové články a konečne som začala na nich pracovať. Keď sa mi podarila spolupráca so stránkou bonprix bola som veľmi rada. Predsa len, je to hádam jedna z najväčších a najstarších internetových stránok zameraných na predaj oblečenia. Na tejto stránke sa mi páči že majú aj väčšie veľkosti ako je M. Ja mám totiž niektoré kúsky vo veľkosti L, niektoré sú XL a pár ich mám dokonca aj vo veľkosti XXL. Dlho som chodila len v tmavých farbách, no rozhodla som sa že svoj šatník oživím. No a dnes vám chcem ukázať dva kúsky z balíčka. 



Konečne je december a ja môžem vytiahnuť moje vianočné kúsky. Minulý rok som si kúpila vianočný sveter, je krásny a super no nesedí mi na 100% pretože bol posledný. Preto keď som na stránke zbadala pulover sosobom hneď som ho hádzala do košíka. Materiál je 50% bavlna a 50% polyakryl. Výhodou je že má okrúhly výstrih. Farba je tiež super lebo sobík na ňom potom pekne vynikne. Ja mám veľkosť 44/46. Rukávy sú trošku dlhšie ale nie moc po prípade si ich ohrniem.






Druhú vec tu mám tričko s dlhým rukávom v červenej farbe vo veľkosti 44/46. Čo sa týka veľkosti tak mi príde menšie ako sveter. Materiál je 95% bavlna a 5% elastan. Opäť má okrúhly výstrih. Materiál je super a aj potlač je kvalitná. No a nápis let it snow vystihuje u mňa posledné dni.






Ja som so svojim výberom spokojná :) Ešte mám pár vecí ktoré Vám chcem ukázať.
Do komentára mi môžete kľudne napísať či aj vy objednávate z bonprixu :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...