15. 12. 2018

Avon balíček



Ahoj

Dnešní článok bude o jednom z dvoch posledných balíčkov ktoré som od avonu dostala :) Dúfam že sa vám môj výber bude páčiť.



Prvou vecou bola sada pre dynamického muža ktorá sa skladala so sprchového gélu ocean surge ktorý mi vonia po mäte čo je aj jedna zo zložiek sprcháču. V balíčku bol aj telový deo sprej perceive for him ktorý úžasne vonia. Toto je ten typ voňe pri ktorej si poviete že to je zlatá stredná cesta. V spreji hlavne cítim cédrové drevo no skladá sa aj z mandarínky a šalvie. No a poslednou vecou v sade bol guľôčkový antiperspirant onduty 72h. Ja nie som moc zástancom týchto guľôčok aj pre J skôr kupujem tuhé antiperspiranty. No myslím že touto sadou nikoho neurazíte.








Pri pánskej kozmetike ešte ostaneme lebo tu mám parfém man edge. Skladá sa z mandarínky, šalvie, santalového a ebenového dreva. Ja som sa do neho zamilovala. Presne to vystihuje moju polovičku a jeho štýl. Je to úžasná síce trošku ťažšia no o to prenikavejšia vôňa. Verím že sa stane jednou z top vôní môjho J :)





No od pánskej kozmetiky prejdeme k dámskej. Mám tu sadu troch výrobkov a to telové mlieko, sprchový gél a telový sprej z černice a vanilky. Ako toto vonia megaúžasne. Ja zbožňujem sladké vône. Celý set je super. Telové mlieko pekne hydratuje a v kombinácii so sprchovým gélom a telovým sprejom vydrží vôňa veľmi dlho :)





 
Pri telových sprejoch ešte zostanem lebo tu mám telový sprej karamelizované mandle a to je že top vôňa ktorá vám pripomína Vianoce a máte taký pocit sa zabaliť do deky a buď len oddychovať alebo si čítať knihu :)





Mám tu ešte jednu sadu a to foot work pomaranč a škorica. Táto sada sa skladá z kúpeľa na nohy, peelingu a krému na nohy. Vôňa je úžasná. Čo sa týka peelingu je hrubší takže pekne odstráni aj zatvrdnutú kožu a krém sa síce dlhšie vstrebáva no chodidlá sú po ňom krásne jemné. 








Poslednou vecou z balíčka tu je hydratačné sérum na vlasy s argánovým a kokosovým olejom. Môžete si o ňom prečítať: Regeneračný elixír na vlasy s kokosovým a argánovým olejom špeciálne pre suché poškodené a krehké vlasy. Hĺbkovo vyživuje, zanecháva vlasy na pocit silnejšie a zdravšie vyzerajúce s nádherným leskom. Vraj môžete toto sérum použiť ako masku pred umývaním šampónom, ako hydratačné sérum pred sušením fénom alebo ako elixír na zvýraznenie končekov vlasov. Ja ho používam práve na končeky vlasov lebo s nimi to je veční boj. No od používania sa mi vlasy už zlepšili a končeky sa toľko neštiepia a nelámu. A k tomu krásne a dlho voňajú.




Tento krát som asi vyberala veci ktoré mi viac poslúžia v zime a hlavne pri relaxácii a oddychu :) Dúfam že sa vám môj výber páčil a užite si víkend :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...