23. 1. 2019

DM novinky :)


Ahoj

Opäť vás vítam pri prvom článku zo série dm novinky. Tento krát mám taký mix vecí ktoré som si v dmke zaobstarala a jeden milý darček od nich :) Takže sa môžeme pustiť do toho :)







Prvá vec je jedna zo stálic v mojej kozmetickej zbierke. Stáva sa že nastanú určité dni keď mám pleť suchú a nepomáha ani dobrý hydratačný krém. Vtedy používam balea textilnú pleťovu masku aqua. Stojí 99 centov a nedám na ňu dopustiť. Táto maska obsahuje extrakt z rias ktoré moju pleť skvelo hydratujú, zanechávajú ju jemnú a pružnú. Môže sa rovnať aj s drahšími textilnými maskami   a určite by som ju nevymenia. Po určitej dobe keď si ju dám dole tak si ešte s maskou prejdem cez krk a ruky a dokonca aj tieto miesta sú hydratované. Vždy mám aspoň jeden kus doma.




Druhá vec je novinka v mojej kozmetickej zbierke no veľmi rýchlo som si ju obľúbila. Jedná sa o alverde oční roll on hydro. Tento roll on používam hlavne keď veľmi dlho pozerám do počítača alebo musím byť na 5tu v práci (vtedy stávam o 4:15) a som hore ale do 22:30 kým čakám na J ktorý príde z práce. Je to úľava keď ma oči pália a bolia, keďže guľôčka príjemné chladí a vodička dodá očnému okoliu hydratáciu nakoľko sa skladá z kyseliny hyalurónovej, vody z ľadovca a extraktom z morských rias. Takže ak máte unavené oči určite by som sa po tomto zázraku popozerala :)






Ďalšou vecou z radu alverde hydro tu mám podkladovú bázu pod oči. Dlho som hľadala podkladovú bázu vďaka ktorej by mi očné tiene držali ako prikované. Keď som nejakú našla a myslela som si že už už bude fajn tak mi po pár hodinách začala očné tiene zlievať do čiarok a trebárs ceruzku mi vôbec nedokážala udržať. No toto je pre mňa poklad, vďaka tomu že obsahuje aj aloe vera a hydratuje tak ma ani oči neštípu. Stačí malinká kvapôčka a po nanesení začne trochu „lepiť“ a tým pádom krásne drží :)







Keďže pracujem s ľudmi tak jednou z vecí na mojom pracovnom stole je aj čistiaci gél na ruky. Tento krát som siahla po ocean girl v silikónovom obale ktorý si môžem zavesiť na kabelku. Viem že si teraz pomyslíte že si môžem ísť ruky umyť pod tečúcu vodu no verte mi že od priehradky nemôžem odbiehať každých 5 minút. Pre mňa je toto must have už pomaly 3 roky. A táto vôňa je super, je svieža no pripomína mi leto :)




Tieto dve veci ktoré vám ukážem mam z rady profissimo. Nejedná sa tak úplne o veci do domácnosti no bolo to v akcii a skvelo sa mi to bude hodiť v lete buď na balkón alebo na cesty. Ako prvú vec tu mám sklenenú mini fľašku s objemom 250ml a k nej som si zobrala balenie 3 silikónových vrchnákov ktoré majú v strede dieru kadiaľ prepcháte slamku. Samozrejme ja mám kovovú slamku. Chcem začať piť viac ovocných štiav a vieme aký je hmyz v lete dotieravý takže vám to skvelo ochráni aj fľašku a nemusíte ju stále otvárať a zatvárať.








 No a poslednou vecou tu mám darček ktorý som ako ostatné bloggerky dostala od dievčat z DM. Jedná sa o alverde sadu mandarínka a tymián. Vôňa je úžasná a ja si túto sadu šetrím keď pôjdeme s J niekam na wellnes :)







Dúfam že sa vám výber páčil :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...