12. 1. 2019

Milva balíček (2.časť)


Ahoj

Vítam Vás pri druhej časti recenzie na milva produkty. Prvá časť sa skladala z produktov od značky Krista G, ktoré som chválila ako inak aj pre ich vôňu :) Dnes sa pozrieme na „zúbok“ ďalším 3 produktom ktoré ma tiež prekvapili.



Ako prvú vec tu mám značku Heldiva prima a konkrétne micelárnu vodu so slimačím extraktom.
Môžete si o nej prečítať: Je inovatívny kozmetický produkt bez alkoholu, ktorý obsahuje slimačí sekrét v kombinácii so sferickými micelárnymi molekulami s hydrofilnými a lipofilnými pólmi, ktorými micely pohlcujú všelijaké nečistoty z povrchu pokožky – make up, maz, cigaretový dym, znečistený vzduch a podobne. Je vhodná pre každý typ pokožky, vrátane veľmi citlivej.

Veľkosť: 250ml

Na internete je veľa diskusii na tému micelárna voda. Áno či nie? Vraj nie je až tak dobrá pre pleť a že lepí. No podľa mňa ju len treba vedieť používať. Ja si po každom vyčistení pleti micelárnou vodou ešte pleť opláchnem pod tečúcou. Niekomu sa to zdá byť zvláštne no ja som sa na to naučila. Čo sa týka tejto micelárnej vody tak asi najväčšie plus pre mňa je práve aplikácia pumpičkou. Stačia mi 3 streknutia  a pleť mi pekne vyčistí, vôňa je neutrálna a mňa hlavne neštípe v očiach. Používaj ju už vyše mesiaca a príde mi to že z nej vôbec neubúda. Je príjemná na pokožke a nepríde mi že by mi nejako „lepila“ tvár. Takže za mňa super :)






Druhá vec je od značky Bilka.  Hydratační čistiaci gél s peelingom.
Môžete si o ňom prečítať: Gél s peelingom pre jemné čistenie pleti, obohatený o kyselinu hyalurónovú a prírodné peelingové zložky, ktoré odstraňujú čierne bodky a nečistoty, bez toho aby vysušovali pleť.

Zloženie: Kyselina hyalurónová, bio extrakt z hrozna, D panthenol, glycerín.

Veľkosť: 200ml

Ako toto je neskutočne úžasná vec. Zrniečka v géle sú super. Dokonale to vyčistí pleť a peeling hádam odstráni aj to čo tam nie je. Vôňa je neskutočne super, úplne ako grep. A ja som sa do toho zamilovala. Nepoužívam ho denne ale len asi raz alebo dva krát za týždeň ale dodáva mojej pleti sviežosť a je po ňom krajšia, čistejšia a voňavejšia.





Poslednú vec tu mám šampón s arganovým olejom a biokeratínom.
Môžete si o ňom prečítať: Šampón je vhodný pre všetky typy vlasov. Arganový olej v šampóne vyživuje rovnomerne každú časť suchých a poškodených vlasov, hydratuje ich a robí ich mäkkými, lesklými a hladkými. Zabezpečuje ich ochranu a lesk. Biokeratín upevňuje štruktúru vlasu, pomáha k jeho utesneniu a obnovuje hladinu prirodzeného keratínu, čím zabraňuje lámaniu vlasov. Má silné regeneračné účinky.

Veľkosť: 200ml

Tieto nové šampóny od milva ma bavia. Mala som aj ten cesnakový a oba mi robia krásne lesklé vlasy, ktoré mi bez umytia vydržia aj 3 či 4 dni. Vôňa tohto šampónu je príjemná. Keďže teraz nosím dosť aj čiapky tak mi predtým vlasy dosť elektrizovali, no odkedy používam tento šampón tak sa mi vlasy ostali krajšie, neelektrizujú, dokonca sa mi ani nechemlonia s čím som mala v poslednej dobe veľké problémy. Sú jemnejšie a krajšie.





Za mňa vám môžem opäť toto trio odporučiť. Vôňa je super a ani moja citlivá pokožka s touto kozmetikou nemá žiaden problém až na jeden produkt.  Dúfam že sa vám článok páčil a aspoň trochu som vás inšpirovala :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...