2. 1. 2019

Aký chcem aby bol môj rok 2019


A je to tu :)
Krásny nový rok Vám želám. Ani neviem ako a rok 2018 je už za nami. Veľa sa toho stalo, niečo som získala a niečo aj stratila. No mám tu nový rok a s ním aj nové dni pred sebou. A aký chcem aby bol môj rok 2019 sa práve dočítate v tomto článku :)








Posledné roky si vždy na začiatku určím nejaké slovo ktoré chcem aby vystihovalo môj rok. Tento krát som sa rozhodla že chcem aby tento rok bol rokom zmeny. Veľmi dlho som si robila starosti s tým čo si o mne myslia druhý. Nerobila som veci tak ako chcem ja a hlavne nevedela som povedať slovo NIE. Bola som v takom stave že som posledné týždne kašlala na všetko a chodila som ako telo bez duše. Stále len robota, domov a nič iné. Zle som spávala, nejedla som poriadne. Zašlo to do takého štádia že mi musela mama prehovoriť do duše a tak nejak ma „nakopnúť“. Čudujem sa že to J so mnou vydržal. Príde mi že od rozhovoru s mamou mi je omnoho lepšie. Utvrdila ma v tom že chcem zmenu. Potrebujem sa pohnúť ďalej. Spísala som si zoznamy čo chcem preto spraviť. Roztriedila som si oblečenie ktoré som dala preč, spísala som si nejaké ciele a zvyky ktoré si chcem vybudovať. Podľa mňa je názov predsavzatie blbosť a k ničomu to nemotivuje. Ukončila som všetky „kamarátstva“ o ktorých som vedela že mi už nič nedávajú a len sa skrz nich trápim. Čo sa cieľov týka tak tam mám obyčajné veci ako denne vypiť 2l vody, raňajkovať, písať pravidelne a pod. Sú to veci v ktorých sa chcem zdokonaliť a potom tam mám veci za ktoré sa doslova modlím aby sa mi splnili. Tento rok sa budem snažiť aj viac písať a fotiť veci zo života aby nebol môj blog a IG len o spoluprácach. Dúfam že sa vám tu v mojom svete bude páčiť :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...