5. 1. 2019

Milva balíček (1. časť)


Ahoj

Vítam Vás pri novej a prvej recenzii tento rok. V decembri som dostala balíček zo stránky milva, kde bolo 6 produktov a dnes vám ukážem 3 z nich.





Môžete si o ňom prečítať: Poskytuje vzhľad prirodzeného a rovnomerného opálenia bez toho, aby upchával póry. Podporuje regeneráciu buniek a má antistresový účinok. Mimoriadne vhodný pre citlivú pleť so sklonom k začervenaniu. Pomáha sťahovať póry a reguluje sekréciu mazu. Extrakt z nechtíka lekárskeho má upokojujúci, antibakteriálny účinok, urýchľuje hojenie rán. To všetko zvláda prírodný make up pre ľudí s problematickou pleťou.

Zloženie: voda, nechtík extrakt, včelí vosk, olej z lieskových orieškov, veľrybí olej, vitamín. Komplex A+E, stearín.

Veľkosť: 50ml

Ja osobne nemám rada nákup make upov. Mám problém trafiť odtieň, po čase mi začína robiť make up na tvári „cucky“, zlieva sa mi do vrások alebo mi upcháva póry. Pri tomto sa mi to zatiaľ nestalo ani raz. Pekne kryje, nevysušuje a ani po celom dni nosenia nemám taký ten pocit že ho musím dať dole lebo mi nedýcha pleť. Odtieň je univerzálny takže si nelámem hlavu nad tým aký bude pre mňa vhodný odtieň. Dokonca ešte aj pekne vonia, takže toto je pre mňa veľký objav :)





Ďalšou vecou od značky Krista G je vosk na pery jahoda.
Môžete si o ňom prečítať: Vyživuje, vyhladzuje a chráni vaše pery. Regeneruje a hydratuje pokožku pier a napomáha obnove a prekrveniu buniek. Obsahuje vitamín A,E a F. Má antibakteriálne a protizápalové účinky a taktiež ochranný faktor pred slnečným žiarením.

Zloženie: bambucké maslo, olej z hroznových jadier, nechtík extrakt, vitamín E, jahodová aróma, propolis.

Veľkosť: 25ml

Balzam ma prekvapil príjemnou vôňou. Žiadna taká „umelá“ vôňa ktorá by mala od jahôd na 100km ďaleko. Hydratácia nie je najhoršia, pery ostávajú po jeho použitý jemné a mäkké. Možno jedinou nevýhodou je že je v „kalíšku“ takže ho používam len doma. 




No a poslednou vecou z rady Krista G je čistiaci gél na tvár.
Môžete si o ňom prečítať: Jemne čistí. Pomáha regenerovať bunky a nasýtiť pokožku kyslíkom. Udržiava a reguluje prirodzene pH pokožky. Mikrokryštály čistia pokožku do hĺbky, čím je hladká a elastická. Morský kolagén a elastín poskytujú ochranu a udržujú pleť mladú. Účinne bojujú proti vráskam a pomáhajú rýchlo obnoviť spojivové tkanivá. Výťažok z harmančeka má upokojujúci a protizápalový účinok. Vitamíny skupiny B pôsobia ako antioxidanty. Zlepšujú krvný obeh, čistia a vyhladzujú pokožku.

Zloženie: mikrokryštály, morský kolagén, elastín, extrakt z harmančeka, komplex vitamínu B, kokobetaín.

Veľkosť: 100ml

Po použitý tohto gélu som bola veľmi milo prekvapená. Pleť je po jeho použitý jemná a prejasnená. Používam ho už pár týždňov takže vidím aj rozdiel čo sa akné týka. Mávala som dni kedy sa mi na pleti vytvorili malý zapálený „kamaráti“ ktorý na dotyk strašne boleli. Odkedy používam tento gél tak sa mi síce tvoria no omnoho menej a hlavne nie sú zapálené. Vôňa je celkom príjemná. Za mňa jeden z najlepších gélov za poslednú dobu. :)





Vy ste už skúšali niečo z rady Krista G? Ak áno tak čo? Dúfam že sa Vám môj výber páčil :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...