9. 1. 2019

Knižné okienko : Nech sneží



Ahoj

Tento rok som sa rozhodla písať aj nejaké knižné recenzie. Snažím sa nájsť si viac času na čítanie a práve knižku nech sneží som už dávno prečítala :) Ak ste túto knižku nečítali dúfam že vás k tomu moja recenzia privedie :)




Názov: Nech sneží
Autor: John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Počet strán: 304 strán
Väzba: Brožovaná väzba
Vydavateľstvo/rok: Ikar/2015

O knihe: Na Štedrý večer sa na mestečko Gracetown zosype bohatá snehová nádielka. Zasnežená vianočná krajina je síce hotová idylka, ale všetko s mierou. Pre nezjazdené cesty a metrové záveje kolabuje doprava a kalamita je na svete. Trom mladým ľuďom a ich priateľom v okamihu prekazí sviatočné plány a zdá sa, že ich čaká najhoršia noc v živote. Veď kto by chcel namiesto rozbaľovania darčekov uviaznuť vo vlaku bez elektriny, riskovať život kvôli štrnástim upišťaným roztlieskavačkám či zháňať miniprasiatko v skolabovanom meste? Iba ak by sa katastrofa zmenila na skutočné čaro Vianoc.

Táto kniha obsahuje všetko čo mám rada. Čiže zimu, Vianoce, Romantiku a zaujímavý dej. Prečítala som ju hádam za deň. Veľmi ľahko sa číta, sú tam úsmevné príhody, aj trochu „akcnejšie“ pasáže. Všetky tri príbehy boli skvelo napísané a nakoniec sa aj spojili do jedného krásneho konca. Podľa mňa nemusí byť táto kniha len pre mladšie ročníky a s kľudom si ju môže prečítať každá romantická duša. Obal je taktiež krásne spracovaní aj keď nie som moc zástancom paperbacku pretože sa bojím aby sa mi moc nepoškodil. Za seba môžem túto knihu len a len odporučiť :)

Dúfam že sa vám recenzia páčila :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...