4. 12. 2016

Obľúbené vianočné filmy, rozprávky a pesničky.


Vitajte pri tohtoročnom prvom vianočnom poste.


Dnes máme krásnu druhú adventnú nedeľu, aj keď to podľa počasia cez deň nevypadá. My sme boli s priateľom na vianočnom punči ktorý nás navečer krásne zahrial no a teraz som zachumlaná v deke a píšem Vám tento článok.  Už podľa názvu asi viete o čom bude.  Je to taká vianočná topka pre mňa.



Ako prvé vám ukážem 4 moje najobľúbenejšie filmy.

Najobľúbenejší film je pre mňa Vianočná koleda z roku 1999 kde hlavnú postavu hral Patrick Stewart. Ja osobne tento film či rozprávku milujem v každej podobe. Nedokážem si predstaviť Vianoce bez nej.


Ako ďalši tu je Láska nebeská. Skvelý film v ktorom sú úžasní herci no a najlepšia scéna je jednoznačne keď premiér začne tancovať :D


Pokoj a mier som objavila ešte len túto zimu vďaka videu Lonnie eL ktorá o ňom hovorila. Je to taká romantika na večer.


A moje obľúbené dve klasiky v podobe Greencha a Troch orieškov pre popolušku.




Ďalej nasledujú moje 3 obľúbené rozprávky.

Samozrejme Vianočná koleda od disney.  Môžem ju pozerať cely rok. Ešte aj knihu mám.


Medvedík mandarínka. Je to taká klasika pre mňa. Túto rozprávku som pozerala zo sesternicami a samozrejme ešte aj Vianočné zvončeky, pri ktorých sa nám páčili pesničky a to ako deti chceli spraviť svojim rodičom radosť.



No a zakončime to pesničkami.

Vianočná klasika Tichá noc. Táto pesnička nemôže chýbať na Vianoce.



Vypalovačky od Expres rádia ktoré si púšťame s priateľom keď ideme k mojim rodičom.





Samozrejme klasika Last christmas ale od Glee. Nevravím že sa mi nepáči klasická verzia od Wham ale glee je moja srdcovka.



Ďalej All I Want Christmas Is You ale vo verzii My chemical romance. Na strednej som počúvala tento štýl hudby a to mi aj teraz zostalo.



Aj oddychovka drive home for christmas a teraz počúvam aj halleluja.




Bez týchto pesničiek, rozprávok a filmov si moje Vianoce ani nedokážem predstaviť a vlastne ani nechcem. Toto vo mne evokuje taký pokoj a pohodu. 

Dúfam že sa Vám článok páčil a majte sa krásne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...