14. 12. 2016

Christmas TAG


Ahojte


Vítam Vás pri dnešnom článku ktorý bude tak obľúbení christmas TAG. Ja osobne Vianoce zbožňujem už len pre tú atmosféru. Síce nie je sneh ale aj tie rozsvietené svetielka vo výkladoch a oknách domov či bytov majú niečo do seba. Už mám všetky darčeky nakúpené a pobalené, cesto na medovníky hotové, zajtra večer keď prídem z práce ich začnem piecť a cez víkend sa pustím do medvedích labiek a vanilkových rožkov. A už nám hrdo stojí aj stromček v obývačke. Preto som sa rozhodla napísať tento TAG.




Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Asi od konca augusta. Ja osobne Vianoce zbožňujem. Všetky tie prípravy, pečenie a potom tá zaslúžená odmena v podobe večere a potom pozerania rozprávok. O to viac som sa tešila lebo sú to naše prvé spoločné Vianoce s priateľom u nás doma. No čo som vianočný škriatok J

Máš adventný kalendár?
Samozrejme že hej. Tento rok mi priniesol „Mikuláš“ kalendár s lentilkami.

Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Taká klasika. Popoluška, sám doma, grinch, vianočná koleda, láska nebeská a veľa iných.

Máš nejaké vtipne vianočné príhody?
Asi ani nie.

Aký je tvoj typický vianočný deň?
Tento rok bude iný ako predtým. Musím všetko nachystať na večeru. Ale o mojom vianočnom dni sa dozviete viac v chystanom článku.

Čo varievate na Vianoce?
Keďže sme s priateľom každý naučení na niečo iné tak sme to skombinovali. Klasika je oplátka s medom, ďalšia bude hríbová polievka (podľa priateľa), podkovičky z kapra a filé z aljašskej tresky pre mňa (na kapra si robím chute až neskôr večer, lebo ho jem bez šalátu, bojím sa kostí). Šalát bude zas podľa mňa lebo priateľova mama ho robí trochu inak ako som naučená ja. Čiže kompromis.

Máte nejaké vianočné tradície?
Zatiaľ nie ale už sme sa o tom rozprávali takže si ich určite vytvoríme.

Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
S priateľom si v aute púšťame vianočné hity od klasiky až po terajšie. Máme ich vážne veľa.

Aký naj vianočný darček si dostala?
Všetky sú naj lebo sú od ľudí ktorých ľúbim a ktorý ľúbia mňa.

Živý alebo umelý stromček?
Bývame na byte takže som rozhodne za umelý stromček.

Takže to bude na dnes všetko. Dúfam že sa Vám tag páčil. Cez víkend by som chcela napísať článok o starostlivosti o telo v zime, tak dúfam že to stihnem J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...