7. 12. 2016

V kuchyni – vanilkové rožky


Ahojte


Vítam Vás pri prvom článku z mojej kuchyne. Keďže sa blížia Vianoce tak prvý recept budú naše tradičné rodinné vanilkové rožky. Budúci rok by som určite chcela dať viac receptov na blog, pretože odkedy mám vlastnú domácnosť tak ma varenie a pečenie neskutočne baví. No a my sa môžeme pustiť do toho.




Suroviny
280 g hladkej múky
200 g hery
40 g práškového cukru
120 g orechov
1 balenie vanilkového cukru

Postup
Všetky suroviny premiešame suché suroviny dáme do misky a premieša. Po chvíli do zmesi pridáme trochu zmäknutú heru a opäť poriadne premiešame. Po dôkladnom spracovaní si zo surovín spravíme guľu a dáme na noc do chladničky. Na druhý deň si cesto vyberieme a necháme zhruba 15 minút odstáť pri izbovej teplote. Z cesta si budeme tvoriť malé rožteky a ukladať na plech vystlatí papierom na pečenie a dáme do trúby pri teplote 180 stupňov na 13 minút alebo pokiaľ nebudú jemne ružové (pretože každý ma iný druh trúby, u mami som ich mala zhruba nejakých 10min a boli hotové). Po vybratí ich necháme mierne vychladnúť a obalíme ich v zmesi práškového a vanilkového cukru. Ja ich nechávam ešte zhruba deň odstáť v kuchyni v potravinovej skrinke ktorá je chladnejšia aby cukor na rožkoch lepšie držal.



Dúfam že sa vám recept páčil a zároveň Vám želám dobrú chuť.
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...