28. 12. 2016

Čo som dostala na Vianoce (2016)


Vítam Vás pri dnešnom článku.

 Bude len taký krátky. Pôvodne som chcela napísať článok o tom čo som dostala na Vianoce no za prvé som moc lenivá to všetko pofotiť, pretože sa nejako necítim vo svojej koži pretože je také počasie aké je a do toho sú aj kolegyne v práci choré tak som sa rozhodla napísať len pár riadkov. Na Vianoce som toho dostala vážne veľa od kozmetiky cez oblečenie až po knihy a zápisník ktorý použijem na rok 2017. Keďže to boli naše Vianoce tak sme dostali aj spoločné darčeky ktorých bolo tiež dosť. No najväčší darček pre mňa bol čas strávení s mojou a priateľovou rodinou a samozrejme s priateľom.  Užívajte si chvíle so svojimi blízkymi a hlavne rozdávajte medzi sebou radosť a úsmev.


Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...