31. 12. 2016

Môj rok 2016


Vítam Vás pri poslednom článku tento rok. Preto som sa rozhodla napísať post o tom aký bol môj rok. Kto ma sleduje na instagrame tak vie že pri každej fotke používam hashtag  #mojrok2016. Ľahšie sa tak vo fotkách vyznám a viem že ich budem mať pekne pokope. Rozhodla som sa že Vám dám do článku aspoň ku každému mesiacu krátky popisok a aspoň nejakú fotku. Tak sa môžeme pustiť do toho J




Január

Nový rok som strávila s priateľom a kamarátmi na zábave v Chynoranoch. Bola to už taká „dospelácka“ zábava. Takže sme si skvelo zatancovali, najedli sa a celkovo zábava bola skvelá. Prišli sme cca o pól tretej ráno k priateľovým rodičom. Inak bol celý január taký klasický. Bolo toho veľa v práci. Asi v polovici januára sa mi dostala do rúk kniha Rockové Tango od Moniky Wurm ktorá napísala krásne slová na svoju stránku o mojej recenzii. No a na konci januára som na instagrame dosiahla 200 followers.



Február

Tento mesiac bol prelomový. Mali sme s priateľom druhé výročie a kúpili sme si byt. Čo viac k tomu mesiacu dodať? Asi ani nič.


Marec

Začali sme pomali prerábať. Nakúpili všetok potrebný nábytok a najivne sme dúfali že do konca marca budeme bývať. Plietli sme sa, ak chcete ísť rýchlo spolu bývať určite nekupujte neprerobení byt.

Apríl

V tomto mesiaci som dostala šialený nápad prefarbiť sa na červeno. Asi po 2 týždňoch sa mi farba vymyla a bolo to také divné. A priateľ mal meniny.


Máj

1 mája som na instagram uverejnila fotku mojej uloženej kozmetiky v byte. No už to je všetko zmenené. 8 mája mi priateľ priniesol do práce len tak kvetinky a 14steho sme šli na prvý tohtoročný výlet do Bojníc. Koncom mája mala sesternica prijímanie kam som si obula tieto krásne topánky. No ledva som v nich prešla. A koncom mája som sa stala oficiálne „žochár“.





naša prvá fotka za ten čas čo sme spolu na mojom blogu

Jún

V júni som dostala týždeň nútenej dovolenky. No ešte som počas dovolenky musela ísť do Bratislavy na školenie. Potom ma čakala kamarátka a dostala som darčeky. Ešte mi dali rodičia doma darčeky a išla som k priateľovi do TO. No a v júni sme boli v Zoo Olomouc a ja som vyšla na rozhľadňu vo výške 32 metrov. A to sa výšok bojím.




Júl

Boli sme na Beckovských slávnostiach kde som sa odfotila s Katkou Knechtovou. Spravili sme si výlet do Bojníc a ešte sme boli v Arborétu Mlyňany.




August

Spravili sme si výlet do Zoo Brno a odtiaľ sme išli na hrad Šternberk. Odfotila som krásny západ slnka a na konci mesiaca sme sa zúčastnili 72 výročia SNP ktoré sa konalo na Prašníku. No a mala som meniny.




September

Tento mesiac nebol ničím zaujímavý.

Október

Toto bol prelomový mesiac. 15steho októbra som sa oficiálne presťahovala do Topoľčian. Skončila som v práci v Piešťanoch a 17steho som nastúpila do práce v Topoľčanoch. Na konci mesiaca som bola ešte na školení v Trenčíne.



November

Boli sme na poslednom výlete v Čičmanoch a Rajeckej lesnej. Priateľ oslávil 25 narodeniny a na konci mesiaca mi pre moju šikovnosť zašívali prst.


December

Boli sme s priateľom čo najviac spolu. Piekla som, kupovala darčeky, upratovala, zdobila a hlavne trávila čas s priateľom a mojou rodinou.


Dnes máme koniec roka a ja si pri tomto článku uvedomujem že som ten rok s časti užila naplno. A dúfam že ten ďalší bude lepší.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...