9. 7. 2017

Bomber bunda


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku ktorý bude opäť zameraní na eshop manzara, kde som si vybrala dva produkty. Určite ste postrehli že je veľký boom bomber bundy. Mne sa tiež tento štýl páči hlavne na dni keď nemám náladu riešiť oblečenie a mám náladu len na rifle, čierne tričko a bundu. Pozerala som sa po obchodoch a aj som si jednu vyhliadla no nesedela mi tak ako som chcela. Až som narazila na dnešní úlovok J





Obvykle neriešim oblečenie. No sú chvíle kedy mám aj ja chuť vypadať ako taká rozprávková princezná.  No zase cez víkendy alebo dovolenku mám najradšej tričko a tepláky poprípade v takýchto horúčavách kraťase či  tankiny. V týchto neznesiteľných horúčavách sa ani človeku obliekať nechce a hlavne do práce. Mne osobne by stačilo takých 27°C a bolo by to pre mňa ideálne. Pretože aj keď ideme na výlet alebo niekam von tak človek sa nevie ani obliecť keď 5 minút páli slnko a ďalších 5 minút zase prší, ako to je v poslednej dobe. Preto som si vybrala aj túto bundu. Neraz sa nám stalo že sme niekam išli a z ničoho nič sa zmenilo počasie.  A keď som išla von len v tričku tak pri mojom šťastí sa schladilo a mne ostala zima. Mám doma veľa oblečenia no žiadnu ľahkú bundu. A práve touto som to vyhrala. Hodí sa ako ku kraťasom, tak k rifliam a dokonca aj mojim obľúbením teplákom. Má po sebe maskáčovú potlač a materiál je polyester a spandex. Čiže to je taká tenšia látka a hodí sa pod ňu ako tričko tak aj tielko. Nie je veľká takže sa zmestí aj do tašky. Ja som s ňou neskutočne spokojná a na nejaký outfit sa môžete tešiť na mojom instagrame. Určite Vám odporúčam eshop navštíviť J  

Užívajte si prázdniny J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...