13. 9. 2017

Dulcia - regeneračný krém na ruky


Ahoj


Dnešní článok bude o poslednom produkte ktorý som si našla v balíčku od dulcie a to konkrétne regeneračný krém na ruky s nechtíkovýmolejom. Keďže nám začína už chladnejšie počasie a moje ruky viac trpia tak sa krémy na ruky vyhľadávam a čím viac mojim rukám pomôžu tým lepšie. A o tom ako som bola spokojná s krémom ja sa môžete dočítať práve v dnešnom článku.


O kréme si môžete prečítať: Ľahký a príjemne voňavý krém vďaka obsahu vzácnych prírodných ingrediencii pokožku rúk hydratuje, zjemňuje jej stvrdnuté časti a dodáva rukám príjemný pocit pohodlia. Krém ochraňuje pokožku rúk pred nepriaznivými vplyvmi prostredia ako je kontakt s vodou, čistiace prostriedky. Kakaové maslo v spojení so vzácnou ružovou vodou pokožku zvláčňujú, udržiavajú jej prirodzenú vlhkosť, čím zvyšujú jej elasticitu. Nechtíkový olej podporuje regeneračné procesy v pokožke. Krém pôsobí upokojujúco, zmäkčuje suchú a popraskanú pokožku namáhaných rúk. Urýchľuje hojenie rán. Nechtíkový olej ako aj bambucké maslo dokáže liečiť omrzliny a hojí zápal nechtového lôžka, popáleniny alebo aj uštipnutie hmyzom.  Bambucké maslo zvláčni aj tú najtvrdšiu pokožku a extrémne suchú pokožku. Výborne pôsobí aj na pleť, ktorá je poškodená slnkom, chemickými prostriedkami. Med funguje ako prírodný zvĺáčňovač, stimuluje rast a obnovu tkanív, kolagénu a ciev v ranách. Absorbuje a udržiava vlhkosť v pokožke, pôsobí antibakteriálne, protizápalovo a regeneračne. Esenciálne oleje zo santalového dreva a grepfruitu sú výnimočné v starostlivosti o suchú a dehydrovanú pleť, pokožku zvláčňujú a vyživujú. Santalové drevo má zmyselnú drevitú vôňu a v kombinácii so sviežou vôňou grepfruitu Vás príjemne naladia a prinútia na chvíľku zavrieť oči a vnímať vôňu plnými dúškami. Svojou ľahkou konzistenciou sa krém rýchlo vstrebáva, nezanecháva pocit mastnoty, ale  jeho ochranný film je cítiť ešte dlho po nanesení.

Obsah: 75ml

Cena: 12,90€


Jeho vôňa je veľmi zaujímavá. Taká netypická a čistá. Keďže moje ruky v poslednej dobe veľmi trpia, a hlavne koža okolo nechtov. Často sa mi tvoria zádery ktoré sa dostanú až do takého štádia že ich mám zapálené, krvavé a boľavé. Nie je to ani moc pekná pohľad keďže pracujem nonstop s ľuďmi. Tento krém som si veľmi obľúbila. Používam ho hlavne vo väčšom množstve večer keď idem spať a má možnosť sa lepšie vstrebať. Po lete sú moje ruky suchšie a často mám kožu hlavne na ukazováku v takom štádiu že sa mi šúpe a je taká tvrdšia. Práve v takýchto chvíľach ma tento krém zachráni. Konzistenciu má krémovú no po kontakte s pokožkou sa mení skôr na olejovú a tým pádom sa lepšie vstrebáva. Je ľahký, nie moc mastný a ako som písala vyššie nemá „vtieravú“ vôňu. Ja osobne mám rada voňavé krémy no sú dni kedy som tak presýtená vôni že mi to až vadí. Tento krém mi veľmi pomohol a aj pomáha takže za seba ho môžem len odporučiť. Viem cena je trošku vyššia ako u drogériových krémov no musíte pozerať aj na to že dulcia je prírodná kozmetika a radšej budem mať jeden kvalitný krém ako ďalších 20 ktoré nespravia to čo majú a vo finále keď si to spočítate tak Vás to stojí viac. No na dnes sa s vami lúčim.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...