10. 9. 2017

Láska k foteniu

Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom krátkom článku. Ako som písala v predchádzajúcom článku tak som uzavrela celkovo tri spolupráce so stránkou saal-digital. Dnes tu mám fotozošit ktorý som dala vyhotoviť pre priateľa.




 Keďže J veľmi rád fotí no v poslednej dobe sa vyhovára že nemá čas a ja konkrétne nechápem prečo sa vyhovára tak som sa rozhodla ho trošku „nakopnúť“. Fotozošit som zvolila vo veľkosti 10x15, má krúžkovú väzbu a predná a zadná strana má na sebe ešte ochranný plastový obal. Zvolila som 80 strán a už len vyberala a formovala tak aby sa mi páčil. V zošite je 79 fotiek ktoré odfotil priateľ plus jedna moja a to konkrétne tá na ktorej fotí a ktorú ma zvolenú aj ako fotku na fb stránke. Výroba bola opäť jednoduchá ale radosť za to preveľká. Za seba a aj za polovičku môžem zošit len odporučiť. 






Dúfam že som Vás aspoň trošku inšpirovala.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...