27. 9. 2017

Starostlivosť o pleť - ružová voda a mydlo na tvár


Ahoj


Dnešní článok bude zameraní na starostlivosť o pleť. Už dávnejšie som spomínala že mám problematickú pleť tak sa snažím ju liečiť. Dnes mám preto pre Vás dva typy na starostlivosť a to ružovú vodu s rozprašovačomheldiva prima mydlo na tvár. No a ako sa mne osvedčili tieto produkty sa dočítate v dnešnej recenzii.





Ružová voda čistí, zvlhčuje a tonizuje pokožku tváre, rúk aj celého tela. Zachováva ju mäkkú, hladkú a elastickú. Ružová voda vyživuje suché a lámavé vlasy. Obklady s ružovou vodou pôsobia prospešne pri opuchnutých a unavených očiach. Pridaná k vode do vani má výborný uvoľňujúci účinok. Rozprašovač uľahčuje aplikáciu.

Z hľadiska vlasovej starostlivosti:
-vhodný pre suché vlasy
-kučeravé vlasy, ktoré sú po rozčesaní nepríjemné
-farbené, vyčerpané, slabé vlasy
-vlasy bez lesku so sklonom k lámaniu a štiepeniu
-vlasy, ktoré sa v lete nadmerne vysušuje

Ja ju využívam hlavne večer po vyčistení pleti. Pekne sa mi dostane až do pórov a upokojuje mi pleť. Hlavne okolie očí lebo ma v poslednej dobe strašne bolia.  Dodáva pleti hydratáciu a po náročnom dni ju krásne rozžiari a zjemní. Čo sa vlasov týka dodá im to taký jemní nádych a hlavne vypadajú ako čerstvo umyté. Stačí len malé množstvo a vlasy vypadajú ako čerstvo umyté. Za seba môžem ružovú vodu len odporučiť.



No a druhý produkt bez ktorého si neviem predstaviť svoje ráno a večer je Heldiva Prima mydlo na tvár.

Heldiva Prima toaletné mydlo na tvár je prírodný kozmetický produkt, vytvorený na poskytovanie každodennej podpory pri hygiene pokožky tváre, aby udržala zdravie a prirodzenú krásu. Obsahuje filtrát zo slimačieho slizu, ktorý napomáha procesu vyhladzovania pleti, aktívne sa podieľa v boji proti akné, ekzémom a iným kožným léziám, redukuje výskyt pigmentových škvŕn rôzneho pôvodu. Vďaka vysokej koncentrácii filtrátu zo slimačieho slizu, s vedecky dokázanými a klinicky testovanými regeneračnými vlastnosťami, v kombinácii s jemnými tenzidmi z palmových olejov má mydlo upokojujúci a osviežujúci účinok a je veľmi účinný pri skrášľovaní pleti, odstraňovaní vrások, škvŕn, akné, jaziev a akýchkoľvek iných druhov kožných zmien.

Pravidelné používanie toaletného mydla má tieto účinky:
-Otvorenie pórov
-Prevencia vzniku mimických vrások
-prevencia známok starnutia
-jazvy, akné, popáleniny sú zjemnené a odstránené

Na všetky typy pleti.


Aplikácia je veľmi jednoduchá. Navlhčíte si tvár a potom si do pleti v masírujete mydlovú penu, necháte minútu pôsobiť a potom umyjete. Mne to hlavne pomáha v mojej T-zóne pretože tú mám mastnejšiu. Pleť mi to dôkladne vyčisti a zjemní. Hlavne keď boli vysoké horúčavy v lete sa mi pleť neskutočne mastila a práve tieto dva produkty ma zachránili. No a keďže nie je teraz moja pleť v najlepšej forme tak jej chcem trošku pomôcť aby sa netrápila a nebola k tomu všetkému začervenaná a ubolená. Pretože mám veľa krát boľavé vyrážky ktoré sa mi dlhšie hoja. A potrebujem mať po ruke všetko možné aj nemožné aby sa mi troška uľavilo.

No a týmto sa s vami lúčim. Želám vám ešte krásne babie leto a užite si slnko kým sa dá.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...