6. 9. 2017

Naša fotokniha :)


Ahoj

Vítam Vás pri dnešnom článku. Bude to len taká krátka recenzia na fotoknihu od saal-digital. Na ich instagrame uverejnili inzerát s výzvou kto má rád fotenie nech sa prihlási. No a tak som neváhala a prihlásila sa. 





Prišiel mi potvrdzujúci mail s tým v akej hodnote si môžem knihu vytvoriť. V prvom rade si musíte stiahnuť program od saal-digital. Nie je to nič náročné, zvolíte si kategóriu ktorú si chcete vytvoriť a už len vkladáte fotky. Ako prvú som si zvolila fotoknihu a už len vkladala fotky. Zhruba do týždňa mi prišla sms-ka s tým že mi bude doručovaní balíček. Najskôr som nevedela čo to je, no po otvorení na mňa vykukla moja kniha. Zvolila som si fotky s priateľom, predsa len je to krásna pamiatka.




No a ku našej knihe. Má tvrdý obal čiže vydrží dlhšie. Vnútorné strany sú matné a hrubšie ako klasická kniha. No a zhrnutie? Som nesmierne spokojná a aj priateľovi sa páči. Máme krásnu pamiatku na naše tri roky ktoré sme spolu zatiaľ strávili J Určite budem však pokračovať v tejto tradícii aspoň budeme mať pamiatku keď budeme starý :D No na dnes to je všetko ale zo saal-digital mám ešte dve spolupráce o ktorých vás budem určite informovať J


Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...