24. 9. 2017

Fotoobraz


Ahoj


Vítam Vás pri poslednom článku pre saal-digital. Mohli ste si prečítať o ich fotoknihe a fotozošite. Ako posledný produkt mám na zrecenzovanie ich fotoobraz, no a o tom či som bola spokojná si môžete dnes prečítať.


Dlho som premýšľala akú fotku si na obraz zvolím. Fotiek na výber bolo vážne veľa, no nakoniec som vybrala fotku kde sme s J boli na oslave 60ky. Neskutočne sa mi tá fotka páči. Budúci rok budeme už spolu 4 roky a za ten čas nemáme veľa fotiek. No odkedy máme byt tak sa snažím si aj povytláčať a zarámovať fotky + založila som nám aj foto album ktorý chcem pomaly zapĺňať. No a práve preto som si zvolila jednu z najkrajších fotiek akú máme. Manipulácia bola jednoduchá, dokonca ku obrazu bola aj sada na zavesenie. Sama som si netrúfla obraz na stenu zavesiť takže rada prišla na J. Ideálne miesto som našla na stene vedľa mojej knižnice a nad kreslom, čo je moje najobľúbenejšie miesto v obývačke.


Obraz prišiel v expresne rýchlej dobre, prelepení ochrannou fóliou. Som s ním neskutočne spokojná. Týmto sa chcem aj srdečne poďakovať aj saal-digital za možnosť spolupráce a za krásne produkty. Vám ostatným odporúčam sa ísť pozrieť na ich stránku.

 Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...