17. 9. 2017

Môj šťastný domov


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Vďaka skupine I Can Academy motivačný diár som sa dostala ku knihe Kniha môjho šťastného domova od Lucie Haquel od ktorej vlastne aj knihu mám a dokonca aj s venovaním, za čo som vážne vďačná. No a práve dnes vám chcem túto knihu priblížiť J


Lucia Haquel – Kniha môjho šťastného domova
Vydavateľstvo: Lucia Haquel
Rok vydania: 2017
Počet strán: 112
Väzba: Pevná


O knihe: Bývanie sa bytostne dotýka nás všetkých. Najaktuálnejšie je u mladých ľudí, ktorí sa prvýkrát budujú alebo zariaďujú svoje hniezdo. Kniha je vhodná bez obmedzenia veku pre každého, kto si hľadá byt, zariaďuje ho alebo plánuje stavbu prípadne renováciu rodinného domu. Inšpiráciu v nej nájdu aj tí, ktorí si želajú posunúť svoje súčasné bývanie na novú vyššiu úroveň. A zaujme aj ako beletria, v ktorej sa možno zoznámiť s mojou cestou šťastia.

V knihe sa dočítaš napríklad o:
Princípoch prirodzeného energetického poriadku
Energetickom čísle a jeho výpočte
Archetypoch ľudí
Dôvode môjho odchodu z Paríža, kde som mala sľubné vyhliadky na úspešnú kariéru
Hľadaní vlastnej hodnoty
Skúsenostiach so zákonom príťažlivosti
Hľadaní životného partnera
Zážitku v Deň otcov
Prvom šťastnom interiéri v Bratislave
Postupe pri výbere vhodného bytu
Vhodnej orientácii vstupných dverí do domu
Vhodnom otočení postele
Tom, na čo si dať pozor pri renovácii domu
Príkladoch z praxe
Praktických cvičeniach pre každého


Po pravde škoda že sa mi kniha nedostala skôr do rúk. Ak sa chystáte na renováciu alebo kúpu bytu a baví vás zariaďovať byt tak vám ju môžem len a len odporučiť. Páči sa mi ako sa s ňou autorka vyhrala, je tam množstvo skvelých nápadov a rád. V knihe sú krásne fotky a nákresy. Keďže stále ešte byt dolaďujem tak sa mi aj kniha hodila a prakticky to asi malo nejaký zámer. Dokonca môžem byť aj autorke vďačná za venovanie, pretože si tým pádom knihy omnoho viac vážim. Majú taký osobní význam. Ak sa chystáte na zmeny alebo chcete len také oddychové čítanie a baví vás všetko ohľadom zariaďovania a podobne, určite po tejto knihe siahnite. Môžem ju len odporučiť.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...