25. 10. 2017

Hydratačný krém pre mužov od dulcie


Ahoj




Dnešní článok bude trošku iný a to v tom že som si na testovanie zavolala J. Keďže pracuje v prašnom prostredí tak jeho pleť trpí. Má ju začervenanú a suchú. Skúšal veľa krémov, bol aj u kožnej ktorá mu predpísala veľa špeciálnych krémov, no všetky zaberali len na chvíľu. Preto som zvolila tento prírodný hydratačný krém pre neho od dulcie. No a o tom ako sa mu pozdával si môžete prečítať v tomto poste. 




O kréme si môžete prečítať: Ľahký krém vytvorený pre potreby pokožky mužov, ktorá je hutnejšia a hrubšia, produkuje viac kožného mazu, je odolnejšia voči nepriaznivým vplyvom vonkajšieho prostredia. No tým, že väčšina mužov si holí fúzy dochádza k odstráneniu vrstvičky kožných buniek a tým k narušeniu ochranného filmu na povrchu pokožky. Zloženie tohto krému myslí práve na požiadavky a špecifiká mužskej pokožky.



Veľkosť: 50ml

Cena: 13,90€ 


Keď začal J používať tento krém tak mal práve pri oku suché miesto s ktorého sa mu vytvorila chrasta. Prikázala som mu nech si vždy pred nakrémovaním pleť vyčistí (a či sa mu to páči alebo nie, musel poslúchnuť). Po týždni mu tá chrasta s toho suchého miesta zmizla. Zhruba po dvoch týždňoch som začala sledovať prvé zmeny na jeho pleti. Tvár má menej začervenanú, netvoria sa mu chrasty a ani suché miesta. Krém je strednej konzistencie, rýchlo sa vstrebáva a má zaujímavú vôňu. Podľa mňa je na ňom výhodou práve balenie s pumpičkou. Má praktickú veľkosť čo nezaberá veľa miesta, či už na poličke alebo aj v taške keď niekam cestujete. Ak bude vážne J pomáhať ako doteraz tak toto určite nebude posledné balenie. Treba predsa hľadať zaručených pomocníkov.


Užite si krásnu stredu J

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...