29. 10. 2017

Vianoce sa blížia (postovnezdarma.cz)


Ahoj


Už je to tu. Do Vianoc nám zostávajú necelé dva mesiace. Kto ma pozná vie že sú to moje obľúbené sviatky. Nie pre darčeky a podobne, ale preto že sa zíde celá rodina, odvšadiaľ dýcha taká kúzelná atmosféra, vôňa medovníkov a v telke vianočné filmy. Baví ma vyzdobovať byt a všetko okolo toho. Preto vám dnes prinášam typ na rozkošnú návlečku na vankúš zo stránky postovnezdarma.cz.


Môžete si o nej prečítať:  Krásne návlečky na vankúš navodí tú správnu vianočnú atmosféru. Sú príjemné na dotyk a veľmi praktický. Pokiaľ sa ušpiní, stačí ho jednoducho vyprať. Tieto návlečky budú skvelým doplnkom do vášho interiéru. Na výber máte z viac variant.
Rozmery: 43 x 43 cm
Materiál: látka
Cena: 6,01€



Ja som si vybrala variantu číslo 2 so sobom. Čakala som že to bude menšia návlečka s takého klasického materiálu. No na moje prekvapenie je väčšia a aj čo sa materiálu týka tak je lepší. S predu je sob a zo zadu je klasická hnedá farba, takže ho môžete obracať podľa seba. Ja som si ho už navliekla na vankúš a hodila na fotelku pri knižnicu a ak k nám niekto príde tak ho šikovne otočím aby sa to niekomu nezdalo divné. Vôbec nebanujem že ho mám. Za seba vám ho môžem len odporučiť. No a v decembri ešte bude pár vianočných článkov, tak sa máte na čo tešiť.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...