4. 10. 2017

Prvá pomoc po lete


Ahojte


Dnešní článok  je opäť zameraní na vlasy. Keďže som ich po lete mala nejaké zničené a hlavne sa mi lámali končeky tak som chcela vyskúšať niečo nové. No a voľba padla na kondicionér po šampóne chinin maska huma. Keďže si chcem nechať už narásť vlasy a už si ich nechcem farbiť tak sa musím predsa o ne starať. No a dnes vám preto napíšem o týchto dvoch produktoch.





Kondicionér po šampóne chinin obsahuje špeciálne zdokonalený komplex prírodných olejov a extraktov, ktoré na jednej strane predlžujú účinok chinínu – vyživuje a hydratuje vlasy a na druhej, zlepšuje štruktúru vlasu tým vlasom dodáva lesk. Hodnotné filtre pokrývajú vlasy neviditeľným ochranným filmom, ktorý zabezpečuje termálnu ochranu vlasov, chráni vlasy pred horúcim vzduchom z fénu a nežiaducimi účinkami  UV žiarenia.

Tento kondicionér patrí k rade chinin. Šampón som síce už dávno minula no všetci dobre vieme ako to je zo šampónom a kondicionérom :D No ale k veci po používaní kondicionéru mám vlasy jemnejšie a nelámu sa mi toľko. Vydržia aj dlhšie čerstvé a „čistejšie“. Nie sú ani také splihlé a majú väčší objem. Zdajú sa mi aj zdravšie a dlhšie vydržia bez umývania. Čiže za mňa len palec hore.



No a druhý produkt je maska huma. Maska na vlasy Huma s bielym ílom je určená na hydratáciu a vyživenie do hĺbky pre každý typ vlasov. Biely íl v kombinácii s naturálnymi olejmi a rastlinnými extraktmi udržiava vlasy zdravé a krásne. Pridáva lesk, pružnosť a objem, bez zaťažovania vlasov silikónmi.

Aplikácia: Naneste 30-50ml masky na vlhké vlasy a vlasovú pokožku po umytí šampónom. Votrite do vlasovej pokožky a postupne rozneste po celej dĺžke – od korienkov až po končeky. Rozčešte vlasy veľkým hrebeňom alebo prstami. Po 15-20 min opláchnite vodou. Pre dlhodobý efekt opakujte procedúru raz týždenne.

Masku som začala používať hneď ako som ju dostala. Je určená pre lámavé, suché vlasy bez lesku a objemu. Čo aj moje vlasy boli. Čím ich mám dlhšie tým sú viac nepoddajne. Ešte pred začatím používania som bola však u kaderníčky ktorá mi vlasy prestrihala, lebo som ich mala veľmi husté a tým pádom nepoddajné. Potrebovala som rýchlu záchranu pretože čo iné v lete môžete nosiť ako cop a drdol? Asi ani nič teda u mňa rozhodne nie. No a práve to aj moje vlasy zaťažovalo a táto maska im pomohla. Používam ju každú sobotu a moje vlasy sa omnoho zlepšili.



Za seba môžem len oba produkty odporučiť. Dúfam že aj vy máte produkty ktoré máte radi a ktoré Vám pomáhajú.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...