22. 10. 2017

Jeseň v plnom prúde s womanology


Ahoj


Keďže máme jeseň v plnom prúde tak som sa vám rozhodla priniesť trochu netypický článok na mojom blogu. Konkrétne to bude outfitový článok. Nie som žiadna modelka a ani nič podobné tak dúfam že sa vám bude môj typ pozdávať. Jedná sa o dámsky zavinovací cardigán ktorý som dostala zo stránky womanology. Dúfam že sa vám článok bude páčiť J


Môžete si o ňom prečítať: Výrazný, bohato riasený zavinovací cardigan s károvaným vzorom.  Strapcové zakončenie. Krásne, nápadité vyhotovenie, ktoré sa vám bude dobre kombinovať.





V prvom rade ma cardigan krásnu farbu. Môžete ho skombinovať ako s rifľami tak s legínami. Keď je teplejší jesenný deň tak sa Vám pod neho hodí len tričko s dlhým rukávom pretože je vážne teplý. Môžete si okolo neho obmotať okrasnú stuhu alebo tenký opasok čím si z neho spravíte sveter. Keďže som nižšia tak ho mám do polovice stehien, čím môžem zakryť nedostatky ako väčšie brucho (v mojom prípade), takže som hodí aj pre plnšie tvary. No a v poslednom rade je momentálne za 18€ čo je skvelá cena. Ak vás ale nezaujal môj výber tak sa popozerajte na stránke určite tam objavíte skvelé kúsky.

Dúfam že sa vám článok páčil J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...