8. 10. 2017

Zamerané na pery a ústa


Ahojte


Dnes vám prinášam posledný článok z balíčku od milva. Konkrétne sa jedná o vazelínu na pery a gingival care toothpaste withgum protection action. No a keďže je jeseň a vonku sa ochladilo tak v prvom rade trpia naše pery a ústa. Dúfam že sa vám preto budú dnes moje dva typy práve na túto starostlivosť páčiť. 





Ako prvú tu mám vazelínu na pery. Hydratuje, zjemňuje a upokojuje popraskané a suché pery. Ochraňuje jemnú pokožku pier pred slnečným žiarením a vetrom. Vhodná pri ľahkých poraneniach a popáleniach. Veľkosť je 35ml.

Ja ju používam hlavne keď prídem domov. Nerada používam veci na pery ktoré nie sú v tyčinke. Pracujem z ľuďmi a baktérii okolo je až až. Po prvom nanesení som zostala prekvapená pretože mi začala divno brnieť spodná pera. Najskôr som si myslela že som dostala nejakú alergickú reakciu, no po  chvíľke to prešlo a pery sa krásne hydratovali. Pre mňa nemá nejakú špecifickú vôňu, takže ma nedráždi.  Pery po chvíli zjemní, upokojí a hydratuje. Oplatí sa zainvestovať do vazelíny a hlavne v tomto počasí.



Druhú vec tu mám Gingival care toothpaste with gum protectionaction čo je zubná pasta na ďasná. Patentované biologické aktívne zloženie, vytvorené pre kompletnú prevenciu a liečenie zápalových procesov a ochorení ďasien. Vhodné na každodenné použitie a na komplexnú starostlivosť o ústnu dutinu. Pre ochranu v prípade zápalu ďasien rozličnej etiológie, krvácanie ďasien a prevencii paradentózy. Obsahuje extrakt zo 7 liečivých bylín – znižuje zápal a krvácanie ďasien, suchý extrakt zo sladkého dreva glycyrhiza glabra – čistí ústnu dutinu, posilňuje ďasná a chráni zuby pred zubným kazom, olej z čajovníka – ukľudňuje ďasná a znižuje bolesť pri citlivých zuboch, xylitol – prírodné sladidlo, zabraňuje tvorbe zubného kazu.

V prvom rade si treba zvyknúť na inú chuť ako ste boli zvyknutí doteraz. Predsa len je iná ako tú čo kupujete v drogerke alebo iných nákupných reťazcoch. Farbu má takú bledo zelenú a klasickú vôňu. Zuby pekne vyčistí a hlavne chráni ďasná. Ja mám problémy z ďasnami a hlavne teraz po vytrhnutí zubu sa mi veľmi zle hojilo a bolelo ma. Mám problém so zápalom a neraz sa mi stáva že mi ďasná krvácajú a nemôžem zjesť ani jablko lebo mi to robí problém. Pasta mi trochu pomohla, nie je to nejaká nezvratná pomoc no trošku sa mi uľavilo. Hlavne nemám ďasná začervenané a podráždené. Pri paste som tak 50 na 50. Nie je ani zla a ani niečo extra.




Dúfam že sa vám dnešné krátke recenzie páčili. Užite si deň a o pár dní sa vám hlásim s ďalšou recenziou a typom na vianočné obdobie J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...