11. 10. 2017

Sonnetor


Ahoj


Už dávnejšie som si u nás v Topoľčanoch kúpila v jednom obchodíku zelenú kávu od Sonnetoru, samozrejme to by som nebola ja keby nepátram po tejto značke. Ak ma sledujete už dlhšie tak viete že milujem Vianoce a všetko s nimi spojené. Minulý rok som mala aj adventný kalendár s čokoládkami no a keď som zistila že práve sonnetor má adventnú sadu ktorá obsahuje 24 druhov biočajov vedela som že ju musím mať. A vám dnes práve o ňom a o zelenej káve napíšem.



Zelená káva z nepražených kávových bôbov. Vychutnajte si jej jedinečnú chuť po športovom výkone alebo po jedle. Porciovaná – 18 sáčikov po 3g.

Biopestovateľ Don José Maria Castro prezývaní Chema žije so svojou rodinou na severe Nikaragui, v lesoch provincie Jinotega. Tam sa pestuje odroda kávy Caturra v tieni stromov dažďových pralesov. Chema je jedným z biopestovateľov, od ktorých sa priamou cestou získava káva vypestovaná vo vysokohorských podmienkach. V tomto projekte sa podporujú dlhoročné férové partnerstvá, aby rodina pestovateľa – ako tá Chemová – mohla dobre žiť.
Sonnetor priamo na mieste podporuje ďalšie projekty pestovania kávy v tieni pod korunami stromov, aby nebola narušená miestna prirodzená vegetácia a kolobeh vody.

Po otvorení ako aj po zaliati mi to neskutočne pripomínalo vôňu žihľavy. Neviem prečo ale je to tak.  Zo začiatku som k tomu bola skeptická, predsa len doteraz som nič podobné nepila. No prekvapila ma veľmi jemná a zaujímavá chuť. Ja som si ju dochutila ešte stéviou. Pila som ju ráno po raňajkách e prišla mi lepšia ako klasická káva. Mala som dostatok energie, v robote sa mi nezívalo a necítila som ani únavu. Pre mňa to bolo veľmi milé prekvapenie a môžem ju len vrelo odporučiť.


No a čaj na ktorý som sa neskutočne tešila a to adventná sada. Kto ma sleduje už dlhšie tak vie že na Vianoce sa začínam tešiť už koncom augusta. Prečo si teda neskrátiť čakanie práve týmto čajom? Až mi bolo ľúto ho otvoriť. Na december si musím zaobstarať ďalšie balenie. Ale k veci.



Čaj adventná sada obsahuje 24 druhov čajových hitov, číslovaných od 1 do 24. Pripravte milé prekvapenie pre čarovný čas Adventu svojej rodine, milým priateľom alebo kolegom z práce... Čaj adventná sada od Sonnetoru vidí milovníkom čaju nebeské prianie na očiach.



Obsahuje : Dobrá nálada, Čierny čaj Earl Grey, Zase dobre! Pre dobrý pocit v brušku, Raráškov čaj Nebojsa, Energia Hildegarda, Adventní ovocný čaj, Kúzelný nápoj, Chai – bozk čierneho čaju, Zázvor – slnko, Slobodná myseľ sv. Hildegardy, Pekné popoludnie, Zimná noc, Raráškov čaj Gulovačka, Zase dobre! Balzam na nervy, Nadýchnutie Hildegarda, Čaj šťastia, Chai – ohnivý Rooibos, Kúzlo krbu, Biely čaj Ochrana a sila, Pevná vôľa sv. Hildegardy, Anjel strážny, Rooibos – vanilka, Dobrý večer a Ježiškov nebeský čaj.

V prvom rade asi začnem balením. Ako zatvorená tak aj otvorená krabička je veľmi pekná. Pripomína mi rozprávku, ďalej jednotlivo balené čaje majú na sebe krásne kresby a jednotlivé čísla. Na boku krabičky je aj popis k jednotlivým čajom. Práve z tohto čaju dýcha taká tá pravá vianočná atmosféra, odpočítavanie dní, prípravy na Vianoce a všetko s tým spojené. Výber čajov bol podľa mňa veľmi dobre zvážení a asi najviac mi chutila 8čka a to Chai – bozk čierneho čaju pretože mi pripomínal ako vôňou tak chuťou medovníky. Tento čaj si musím určite ešte pred decembrom zakúpiť.

No a k celkovej stránke mám tiež pár slov. Prehľadnosť a aj usporiadanie je skvelé. Ja mám čaj z českej stránky takže popis mám v češtine pretože čaj mám z českej stránky ale vám som sem dala slovenskú verziu. Ako som písala určite pred Vianocami budem robiť väčšiu objednávku pretože okrem adventnej sady potrebujem určite aj nový hrnček a veľmi zaujímavo vypadajú aj nátierky ale aj iné druhy čajov. Za seba môžem dať stránke 100% a taktiež aj čaju a káve.

Dúfam že sa vám článok páčil a aspoň trochu som navodila vianočnú atmosféru, lebo u mňa už je.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...