19. 11. 2017

Avon balíček - Dekoratívna kozmetika + toaletná voda


Ahoj


Po strašne dlhej dobe prinášam opäť recenziu ma pár produktov z dekoratívnej kozmetiky. Uzavrela som spoluprácu s avonom, čomu som rada pretože kto ma už dlhšie sleduje tak vie že avon je jedna z mojich top značiek. Dokonca som aj avon lady takže mám možnosť skúšať stále niečo nové. Okrem tohto článku vyjde ešte jeden a to o pečujúcej kozmetike, tak dúfam že sa vám články budú páčiť. No  môžeme sa do toho pustiť. 


Mohla som si vybrať produkty aké som chcela ja, čo bolo super. Z dekorativky som si vybrala dve ceruzky, jednu kontúrovaciu ceruzku, špirálu, kontúrovacie duo a k tomu ešte voňavku.

No začnem asi dvomi ceruzkami. Sú z rady Avon true colour glimmerstick diamonds eyeliner.  Ja mám odtien Flashy coppergolden diamond


Veľa krát nemám chuť sa moc maľovať a práve vtedy siaham po ceruzke a špirále. Práve ceruzky z avonu mi vydržia bez pohnutia celý deň. Farba je krásne sýta, nehne sa z miesta a drží aj bez báze na oči. Tieto farby som si vybrala hlavne preto že idú Vianoce a viem si s nimi predstaviť jednoduché líčenie. Hlavne s tou zlatou. U mňa vyhrala táto rada lebo je to síce trblietavá no nemá v sebe tie trblietavé čiastočky ktoré mám po celej tvári večne. Pre toto sa mi práve páčia.







No keby chcem výraznejšie líčenie tak práve vtedy môžem ako základ túto avon mark big colour eye contour pencil v odtieni golden eye.




Skúšala som ju len raz ako základný tieň a krásne mi vydržala ako sýtosť farby tak aj výdrž je skvelá. Má skvelé využitie a to ako tieň či na rozžiarenie vnútorného kútika oka a taktiež ako podkladový tieň.



No a keď sme už pri tých očiach tak základom môjho kozmetického „sortimentu“ je špirála. Bez dobrej a kvalitnej špirály sa nezaobídem. Práve táto Big & Daring volume mascara z radu avon mark je super.



 Stačí mi raz prejsť po mihalniciach, farba sa pekne nachytá. Špirála mi nezaťažuje mihalnice, nedrolí sa a neotláča. Spraví krásny pohľad a rozžiari oči. Mihalnice krásne zhustí a nepotrebujete ani lepiť umelé, kefku má zaoblenú takže pekne pochytá všetky mihalnice. 



Môžete si to porovnať aj s mojej fotky pred a po. 





No a poslednou vecou na tvár je práve kontúrovacie duo z radu avon mark




Nemôžem si pomôcť ale mne toto duo vonia ako krém z avonu. Je to veľmi jemná farba takže ak ste laici ako ja v maľovaní tak vám ho môžem len odporučiť. Trošku viac práši ale nezanecháva na tvári nejaké šmuhy. Rozjasnovač dodá krásny lesk no kontúrovacia časť je len jemnučká takže pre začiatočníkov je ideálne. 



Výhodou na týchto dvoch radách či už avon true alebo avon mark je že za ňu nenecháte veľa peňazí. Je dostupná pre každého a vhodná ako pre začiatočníkov tak aj pokročilých.  



No a na záver článku tu mám ešte toaletnú vodu Imari elixir. Zloženie vône je hlava – černice, mandarínka, zelené jablko, srdce – jazmín, ruža, ylang – ylang a základ – vanilka, čierny jantár, pačuli. V prvom rade flakón je úplne jednoduchý a praktický. Dlho som okolo tejto vône chodila u mami. Vedela som že ju chcem no nebola som si 100% istá pretože mám doma nespočetne veľa vôní. No keď sa mi naskytla možnosť tak som ju využila. Je to veľmi zvláštna vôňa, vo flakóne cítim veľmi vanilku no keď ju použijem tak cítim veľmi príjemnú zmes mandarínky, jablka, ruže a jazmínu. Výdrž ma fajn, taký zlatý stred. Príde mi taká sladká no nie moc, je to ten štýl vône ktorú ja používam na prelome jesene a zimy. Áno zadeľujem si vône podľa ročného obdobia a vyhovuje mi to tak. Ešte dodám že toaletná voda je veľmi jemná, sladká, ženská a vhodná ako na večierok tak aj na rande. Má 50ml a je za skvelú cenu J

Dúfam že sa Vám moja recenzia páči. Pomali začne pridávať aj nápady na vianočné darčeky a od decembra budú hlavne vianočné články ako výzdoba, tag a podobné. Tento rok by som chcela napísať aj článok s témou čo som dostala pod stromček len neviem ako to časovo budem stíhať keďže máme rodinu dosť ďaleko od seba tak by som aspoň pofotila darčeky ktoré som dostala od kamarátov a hlavne od môjho drahého J. Samozrejme ešte pridám článok s pleťovou kozmetikou ktorú som mala v balíčku J

Majte sa krásne J















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...