1. 11. 2017

Prvá pomoc v podobe hojivého gélu aloe vera od dulcie

Krásny prvý novembroví deň.




Pre veľa z vás je práve obdobie halloweenu, no ja skôr uznávam dušičky. Práve v tento deň sa má chodiť po hroboch. No my s J sme boli už v sobotu, pretože by sme to dnes nepostíhali. Rozhodli sme sa aspoň ísť ku krížu zapáliť sviečku. No od rána som sa pustila do varenia a upratovania bytu pretože majú v piatok prísť moji rodičia a pomaly chcem už začať veľké predvianočné upratovanie. Predsalen pri dnešnej rýchlej dobe a k tomu ešte aj pečenie. No a práve s pečením sa spájajú aj moje drobné popáleniny na od plechu. Áno som strašne šikovná :D Preto mi nesmie doma chýbať ani Regeneračný gél s aloe vera od dulcie.




Môžete si o ňom prečítať: V tomto prírodnom zázraku sa spája obrovská sila aloe vera so silou esenciálnych olejov, levandule, bazalky a oregana. Má veľmi široké využitie a môžeme s veľkou radosťou povedať , že „kadiaľ tečie, tadiaľ pomáha a zachraňuje“.

Cena: 9,20€/100ml



Ako som písala v úvode. Som strašne šikovná a nech sa akokoľvek snažím tak sa aj tak vždy popálim :D Snažím sa vždy preto ranku potrieť týmto gélom aby mi nezostali jazvy. Taktiež ho používam aj na zádery ale tiež mi dopomáha pri hojení vyrážok na tvary, keďže neraz mám skôr také boľavé na brade. Je však aj veľkým pomocníkom pri porezaní, poštípaný alebo aj spálením od slnka. Už od strednej školy viem že aloe vera je liečivé, no mne osobne vyhovuje takéto vo forme gélu. Rýchlo utíši bolesť, príjemne chladí a hlavne hneď sa vstrebáva čo je pre mňa veľké plus. Ak ste teda tak „šikovný“ ako ja odporúčam vám si takýto gél zaobstarať.

Užite si ešte krásny večer J          

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...