22. 11. 2017

Typ na vianočný darček – selfie tyč


Ahoj


Keďže o mesiac máme Vianoce tak som sa rozhodla vám priniesť pár článkov na tému typ na vianočný darček. Dnes to bude zo stránky postovnezdarma.cz a to konkrétne selfie tyč. Je to vhodný darček ako pre fotenie tak pre natáčanie videí. Dúfam že sa vám článok bude páčiť. 


O selfie tyči si môžete prečítať: Selfie tyč je vhodná pomôcka pre všetkých turistov. Môžete fotiť podľa toho čo chcete bez požiadania okoloidúcich.


Ja osobne rada fotím. Baví ma zaznamenávať momenty z našich výletov alebo aj bežných dní. Vždy si potom dám fotky na kľúč a v DM-ke si ich vytlačím. Pre mňa je nepostrádateľnou súčasťou. Ja som si vybrala modrú farbu. Výhodou je jej veľkosť, v pohode ju dám aj do menšej kabelky, dá sa skvelo poskladať.


No a poslednou výhodou je aj tlačítko na fotenie čiže samospúšť a 3,5mm jack.


Za seba vám ju môžem len odporučiť. Pre mladšie ročníky to bude určíte mať svoje využitie. Dúfam že sa Vám tento krátky článok páčil. Do Vianoc Vám ešte pár typov prinesiem J

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...