26. 11. 2017

Avon balíček - pečujúca kozmetika


Ahoj

Vítam Vás pri poslednej kozmetickej recenzii v tomto roku :) Dnešní článok bude o druhej polovičke balíčka z avonu a to konkrétne o pečujúcej kozmetike. Keďže mám stále ešte dosť problematickú pleť a trápi ma akné tak som si vybrala 4 produkty z radu clearskin by avon. Ak máte teda problémovú pleť tak dúfam že si článok prečítate :)






Ako prvou vecou začneme čiernou minerálnou pleťovou maskou s výťažkom z hamamelu a eukalyptu. Je to vlastne niečo ako čierna maska ktorá akoby po zaschnutý zbledne a až keď je všade bledá sa môže dať dole z tváre. Určená je na upchaté a viditeľné póry. Balenie má 75ml.  Po nanesení na tvár netrvá dlho kým zaschne, má príjemnú nevtieravú vôňu. Ja som ho použila na okolie nosu kde sa mi tvorí najviac čiernych bodiek. Na prvý krát to až tak 100% nevyčistilo ale zmizla mi väčšina čiernych bodiek. Čiže ak nemáte až tak moc upchatých pórov tak vám to môžem len odporučiť.


Druhý prípravok je upokojujúci čistiaci pleťový gél s výťažkom z aloe vera a harmančekom. Je to taký bledomodrý gél s malými čiastočkami. Pleť pekne vyčistí, odstráni nečistoty, mastnotu a zanechá pleť matnú. Gél používam vždy večer pred spaním pretože cez deň sa na ňu nachytá najviac nečistôt a za celý deň si toho dosť vytrpí. Má takú klasickú čistú vôňu. Neviem ako ju mám opísať no všetky prípravky z tejto radi tak voňajú. Gél sa používa veľmi jednoducho a to že malé množstvo nanesiete a vmasírujete do pokožky a následne opláchnete. Samozrejme sa vyhnete okoliu očí. Balenie má 125ml.


Tretí prípravok je hĺbkovo čistiaca pleťová maska s výťažkom z harmančeka. Veľmi rada rozmaznávam svoju pleť. A práve na to je táto maska vhodná. Má bledomodrú farbu a po zaschnutí je biela. Prijemne vonia Pleť nechá príjemnú na dotyk a až takú „vŕzgavo“ čistú. Treba sa vyhnúť ale očnému okoliu pretože mne z nej slzia keď si dám masku veľmi blízko očí. Balenie má 75ml.


No a posledná vec a tá najlepšia je gél proti akné s výťažkom z pšenice a vitamínom A s okamžitým účinkom. Tento gél používam už roky ešte si ho pamätám v starom balení a doma ho mám ešte v oranžovom balení. Za mňa to je moje must have a dôvod? Sú dni kedy sa mi vyhodí nepekná červená vyrážka ktorá ma bolí a toto je jediná vec ktorá mi vtedy pomôže. Gél začne redukovať veľkosť akné už v priebehu pár hodín vďaka 2% koncentrácii kyseliny salicylovej. Balenie má 15ml takže sa zmestí do každej kabelky. Ja jeden nosím zo sebou a druhý mám práve v kúpeľni. Keby avon prestane tento gél predávať tak som asi vážne nahratá. Za mňa to je veľmi veľký pomocník.



No a toto je práve posledný pred vianočný a pred zimný článok na blogu. O pár dní nám začína december a s ním sa blížia Vianoce. Dúfam že sa vám všetky doterajšie články páčili. Budem rada ak sa ku mne na blog vrátite.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...