8. 11. 2017

Telový jogurt - čokoláda pomaranč od dulcie


Ahoj



Zima sa blíži a tým pádom mením aj vône, zo sviežich citrusových prechádzam na sladšie vône. Dopĺňam aj také ktoré mi pripomínajú Vianoce ako jablkovo škoricová ale ako v tomto prípade pomarančovo čokoládová. Preto bude dnešní článok zameraní na práve túto vôňu a to v podobe telovéhojogurtu – čokoláda pomaranč od dulcie


Môžete si o ňom prečítať: Tento telový jogurt bol vytvorený s úmyslom rozmaznávať Vaše telo a zmysly. Základ tvorí kokosový olej, ktorý má hydratačné a antibakteriálne vlastnosti a pleti dodáva pružnosť a vláčnosť. Telový jogurt pomáha znižovať počiatočné príznaky starnutia pokožky a napomáha obnoviť prirodzenú pH rovnováhu pleti a udržiava stálu hladinu vlhkosti.


15,90€/175ml


Príde mi to ako taký hustejší jogurt no po kontakte s pokožkou sa začne „topiť“ a mení konzistenciu na olejovú. Veľmi rýchlo sa vstrebá do pokožky a zanecháva ju jemnú, hebkú a hydratovanú. Vôňa je veľmi príjemná a hlavne dlho vydrží. Zamilovala som sa na prvé „čuchnutie“ a veľmi rýchlo sa mi mína. Hlavne teraz v chladnejšom období keď prechádzam zo zimy do tepla tak mám dosť suchú pokožku a tým pádom ju potrebujem moc hydratovať. Preto je pre mňa dôležité mať v zásobe nejaký dobrý krém, v tomto prípade jogurt. Pre niekoho je možno vysoká cena, no za prvé je to prírodný krém a za druhé stačí ho malé množstvo a spraví zázraky s pokožkou. A predsa radšej budem mať jeden dobrý ako milión zbytočných krémov. Takže ak máte radi takéto vône určite neváhate po ňom siahnuť.

Majte sa krásne J Pá 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...