12. 11. 2017

Plátenná taška s dievčatkom


Ahoj




Vítam Vás pri dnešnom článku. Kto ma sleduje už dlhšie, vie ako zbožňujem batohy a tašky. Preto keď som na stránke postovnezdarma.cz zbadala plátennú tašku s húpajúcim dievčaťom tak som vedela že ju musím mať. Myslela som si že to bude skôr taká klasická plátenka, no na moje prekvapenie je materiál omnoho lepší. No a o tom ako som s ňou bola spokojná si môžete prečítať v dnešnom poste J



Môžete si o nej prečítať: Chýba vám v zbierke nejaká plátenná taška? Alebo si ju chcete rozšíriť? Potom sa vám určite zapáči táto taška s húpajúcim sa dievčaťom. Vyberte si s dvoch farebných variant.


Materiál: plátno
Farba:  červená, čierna
Rozmery: 33 x 38 x 5,5cm
Cena:  4,73€


Ako som už vyššie písala, nie je to klasická plátenka. Materiál je omnoho kvalitnejší, ďalšie plus na taške je že má zips a malé vrecko na drobnosti vo vnútri.


Potlač je veľmi pekná a jednoduchá. Ja som si vybrala čiernu variantu. Veľkosť tašky mi vyhovuje keďže si takéto tašky brávam len keď niekam ideme a ak si náhodou niečo kúpil, tak sa mi to tam v pohode zmestí. Dokonca sa mi tam zmestí aj notebook. Celkovo tašku hodnotím veľmi pozitívne a už sa teším keď ju začnem viac v lete nosiť. Myslím že je to aj vhodný vianočný darček. Dúfam že nie som jediná ktorá už má skoro všetky darčeky nakúpené ;)

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...