11. 2. 2018

Avon balíček – dekoratívna kozmetika + náramok


Ahoj


Opäť som si listovala katalógom avon a objavila som pár vecí ktoré som jednoducho musela vyskúšať.  Jedná sa hlavne o dekoratívnu kozmetiku no objavila som jeden krásny náramok po ktorom moje srdce zapišťalo a musela som  ho mať. Dúfam že sa vám produkty zapáčia J





Začnem asi základom a tým je Avon True colour krémový make-up s púdrovým efektom v odtieni alabaster. Je to púder 3 v 1 a to 1 kryje ako make-up, 2 skrýva nedokonalosti ako korektor a 3 ma púdrový efekt. Make-up má veľmi jemnú konzistenciu, ľahko sa s ním pracuje a skvelo sa dá zapracovať do pleti. Obal je z plastu a po otvorení máte make-up zo zrkadielkom a práve pod make-upom máte hubku, čiže je to skvelé balenie na cesty. Výdrž má priemernú a aj pre moju zmiešanú pleť je vhodní.



 



Ďalšou vecou je avon mark sypký fixačný púder. Myslím si že toto je základ kozmetickej tašky. Keďže je transparentný tak nezáleží na farbe make-pu a je vhodný pre každý typ pleti. Tento púder je práve najvhodnejší pre baking tzv. „zapekanie“ make-upu.



Mám tu ešte dva produkty na pery a to Avon True colour ceruzka na pery v odtieni clear. Vybrala som si práve preto transparentnú aby som ju mohla používať pri hoc akej farbe rúžu. No a druhou vecou na pery je Avon Mark matný tekutý rúž v odtieni pinking about you čo je krásna nude ružová farba. Rúž pery až toľko nevysušuje, vydrží bez pohnutia 4 hodiny ak pijem.




No a posledná vec je tento krásny náramok ktorý má na sebe nápis AIR čo znamená vzduch a kto sa aspoň trochu zaujíma o znamenia a podobne tak vie že blíženci sú vzdušné znamenie. Čiže preto som si vybrala práve tento náramok a nosím ho práve k novým hodinkám.


Dúfam že sa vám produkty páčili a určíte vám prinesiem ďalšie typy na výrobky z avonu.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...