14. 2. 2018

Recenzia: Milostné dopisy slavných mužů - megaknihy.cz


Ahoj


Opäť po roku vám prinášam recenziu knižky zo stránky megaknihy.cz za čo sa im chcem poďakovať. Tento krát som si vybrala knižku milostnédopisy slavných mužů. Ak ste videli sex v meste tak určite viete o akú knihu sa jedná. A ak nie tak práve v jednej scéne číta Carrie list od Ludviga wan Beethovena božskému. Ale o tom sa dočítate nižšie v článku.




Milostné dopisy slavných mužů

Vydavateľstvo: Omega
Rok vydania: 2016
Jazyk: Čeština
Počet strán: 136
Väzba: Pevná

O knihe: Milostné vzplanutia najslávnejších osobností histórie. Kniha Milostné dopisy slavných mužů je jedinečnou zbierkou romantických milostných listov slávnych osobností dávnej aj nedávnej minulosti. Televízni divák môže knihu poznať z úspešného sexu v meste, kde z knižku predčíta hlavná hrdinka pánu Božskému.

Teraz máte aj vy možnosť zistiť, čo svojím láskam písali Ludwig van Beethoven, Napoleon Bonaparte, lord Byron, Winston Churchill, Mark Twain, Oliver Cromwell, Gustave Flaubert, Johann Wolfgang von Goethe, Victor Hugo, James Joyce, Franz Kafka, Jack London, Wolfgang Amadeus Mozart, Theodore Roosevelt, Lev Nikolajevič Tolstoj, Vincent Van Gogh alebo Voltaire.

Táto kniha mi jednoducho nemohla chýbať v knižnici. Ja ako jedna z milovníčiek sexu v meste som ju musela mať. Samozrejme nie len preto, občas mám neskutočne unavenú myseľ a práve po takejto oddychovej knihe vtedy siaham. Žiaden príbeh ani dej len riadky plné lásky a citu. Kniha sa skladá z dvoch častí prvá sú listy kde je práve aj list ktorý čítala Carrie a to od Ludwiga van Beethovena s vetou Navždy Tvé, navždy mé, navždy naše... Druhou časťou sú básne ktoré napísali taktiež vyššie uvedení velikáni. Ak je človek čo i len trochu romantik tak určite odporúčam mať v knižnici aspoň jednu takúto knihu. Je to balzam ako na dušu tak aj nervy (teda aspoň u mňa). Od tejto knihy som očakávala taký priemer no kniha ma veľmi milo prekvapila. Stala sa jednou z mojich obľúbených kníh. Určite vám ju môžem len a len odporučiť prečítať si J
Želám vám krásneho Valentína a ak  nič nedostanete  tak nezúfajte kúpte si niečo sami, predsa sebeláska je tá najkrajšia láska J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...