27. 2. 2018

V jedinečnosti je krása :)


Ahoj

Veľmi dlho som premýšľala ako tento článok napísať. Každý z nás sme niečím jedinečný a krásny, no na druhej strane sme aj s niečím určite nespokojný. A práve o tom bude dnešní článok. 


Od malička mám rečovú vadu (šušlem). Veľmi som sa preto trápila, taktiež mám medzierku medzi zubami, veľké oči a husté vlasy. Deti sa mi vtedy smiali že mám oči ako žaba a vlasy ako lev. Veľa som preto doma plakávala. Rodičia sa mi smiali že mi len závidia, no vysvetlite malému dieťaťu že mu niekto niečo závidí. Po rokoch som začala v mojich „nedostatkoch“ vidieť výhodu. Páči sa mi že veľa krát sa nemusím ani namaľovať alebo pri správnej starostlivosti o vlasy nepotrebujem žiadne clip in vlasy alebo parochne. Dokonca mi kolegyne závidia hustotu mojich vlasov :D Z mojou rečovou vadou som začala chodiť k logopedičke. Vravela že to bude trvať také dva roky, no mne to za to stojí J No a s mojou medzierkou medzi zubami som sa už dávno zmierila a viete prečo? Lebo #vjedinecnostijekrasa. A práve týmto sa od 1.3. bude zaoberať aj DMka, pretože je to ich nová beauty jarná kampaň J Súčasťou kampane je aj súťaž do ktorej sa môžete zapojiť aj vy J

Dúfam že sa vám článok páčil J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...