18. 2. 2018

Čo je v mojej kabelke?


Krásnu zasneženú nedeľu vám želám J


Po určitej dobe som sa rozhodla opäť napísať článok čo je v mojej kabelke. Má to však jeden rozdiel, teraz vám ukážem čo nosím v kabelke keď niekam idem. Napríklad k mojim rodičom alebo niekam ďalej ako na kávu. Dúfam že sa vám článok bude páčiť J


V prvom rade vám chcem predstaviť moju krásnu „plátenku“. Je z e-shopu Atelier Queen a jedná sa o kabelku s motívom Ankee dievčatkom a ja mám čarodejnicu s líškou. Taška je s kvalitného plátna a uši sú mäkké takže neostanú stáť keď ju niekam opriete, zadná strana je čistá biela, vnútro je vystužené takou ako keby umelou výstuhou (kto si ešte pamätá také tie násadky na detské bavlnené plienky aby sa hneď neušpinili v lete tak je to taký materiál). Vnútri je ešte malé vrecko na zips, taktiež aj zatváranie je na zips čo je veľká výhoda. Na výber máte z množstva motívov a cena je len 299 kč. Ak nie ste na kabelky tak s týmto motívom majú na stránke peňaženky aj malé taštičky. 




No a už obsah kabelky je veľmi malý. Od začiatku roka sa nezaobídem bez diára. Kúpila som ho v papiernictve za nejakých 5€ ani to možno nie. Diár má na každý deň jednu stranu čo je pre mňa super keďže potrebujem mať všetko pokope, akurát víkend je na jednej strane ale tam málo zapisujem. 


Ďalšou mojou vecou bez ktorej sa nezaobídem je peňaženka ku ktorej som sa zase vrátila no chcem ju vymeniť.


A poslednou vecou je kozmetická taška kde sa nachádzajú drobnosti a to pero, vreckovky, krém na ruky, balzam na pery a voňavka.



Keď ideme na návštevu tak sa nesnažím nosiť veľa vecí lebo vždy sa ešte zastavíme v obchode a veľa krát nás aj naši nabalia (predsa len domáce vajíčka a zelenina zo záhrady sú najlepšie). Dúfam že sa vám článok páčil J U nás včera začalo strašne snežiť, tak si spravíme s J domácu pohodu a pomaly si naplánujem ďalší týždeň J Užite si dnešok J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...