28. 11. 2018

Leto v zime


Ahoj

Dnešní článok bude zameraní na kozmetickú značku nacomi. Ak túto značku nepoznáte tak sa jedná o prírodnú kozmetiku ktorá ponúka vysoko kvalitné výrobky určené pre pokožku a vlasy. Neobsahuje žiadne parabény, SLS/SLES alebo minerálne oleje. Je bezpečná a jemná, takže je ideálna aj pre ľudí s citlivou pokožkou a pre tých, ktorý trpia alergiami alebo inými kožnými problémami. Ja som sa prvý krát k tejto značke dostala minulý rok pred vianocami keď nám prišiel balíček od asociácie blogerov a v ňom bol práve jeden výrobok od nacomi. No a aký mám na túto značku názor sa dočítaťe nižšie :)



Mám tu konkrétne dva produkty a to telový jogurt slaný karamel a telový peeling cukrový jahodový puding s guavou. Oba dva som otestovala a spísala si všetky veci ktoré by vás mohli zaujímať.

Začnem telovým peelingom cukrovým s vôňou jahodového pudingu s guavou. Peeling sa skladá z cukru a jadierok z jahôd ktoré aplikáciou odstraňujú odumreté kožné bunky, bambucké maslo ktoré vyživuje a hydratuje pokožku, argánový a kokosový olej ktorý taktiež hydratujú pokožku a vracajú jej jemnosť a mäkkosť. Vôňa je neskutočne úžasná, dokonca aj na druhý deň po sprchovaní ju je z pokožky cítiť. Zrniečka peelingu po nanesení na vlhkú pokožku masírujete tak dlho pokiaľ sa nerozpustia takže krásne pokožku vyčistia a keďže je peeling tak akurát hrubozrnní tak pokožku aj krásne prekrví, dodá jej sviežosť a vďaka olejom je aj jemná a netreba používať po sprchovaní ďalšie krémy. Ja ho používam sem tam aj čisto len na chodidlá keď si robím pedikúru a nechce sa mi vyťahovať neskutočné množstvo produktov alebo kľudne aj na ruky. Za mňa je tento produkt super, už len vďaka cene ktorá je 9€ za 200g, pretože ho stačí vážne len málo a vydrží dlho. 







Veľkým prekvapením bol pre mňa aj telový jogurt slaný karamel. Predsa len poznáme telové masla, telové peny, telové mlieka a oleje ale jogurt?! V prvom rade ma zaujala jeho textúra. Príde mi dosť riedky ale po nanesení na pokožku zmení textúru (teda aspoň mne to tak príde) a ak si ho naberiete viac tak ho budete musieť dlhšie rozotierať. Vôňa bola najskôr pre mňa zvláštna ale po chvíli som si na ňu zvykla. Telový jogurt obsahuje mandľoví olej ktorý neupcháva póry, pokožku upokojuje a hydratuje, taktiež je vhodný pre všetky typy pleti, kokosový olej ktorý môžete použiť hádam na všetko, proteíny ryže ktoré obsahujú nenasýtené mastné kyseliny a extrakt z kvasníc ktorý má protizápalové a hojivé účinky. Čo sa týka pokožky tak v zime ju mám hlavne na nohách trošku viac suchú a prve tento jogurt mi ju po sprchovaní krásne hydratuje a dodáva jej pružnosť. Stačí ho fakt malé množstvo a spraví čo má. Balenie má 180g a cena je 8,50€.




Pozerala som sa na stránke nacomi a už som si tam vyhliadla pár produktov ktoré ma oslovili a v novom roku si budem určite robiť objednávku hlavne čo sa týka ich oleja zo sladkých mandlí, kolagénového séra a krému na ruky z papáje :) Ale celkovo všetky produkty sa mi páčia aj vďaka ich obalom :)

Dúfam že sa vám článok páčil a od decembra sa môžete tešiť aj na pár vianočných článkov :)

Majte sa krásne :) Pá


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...