21. 8. 2014

Liebester Award tag



Ahoj.

Už sa určite veľa z vás stretlo s Liebester Award Tag. Je to teraz veľký boom na blogoch a nakoľko som bola aj ja nominovaná na Karin´blog tak som sa rozhodla že ho spravím aj ja. V prvom rade chcem poďakovať Karin že ma nominovala a môžeme začať :)

Pravidlá:


1. Poďakuj bloggerovi, ktorí ťa nominoval.
2. Napíš 11 faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostala.
4. Nominuj 11 bloggerov, ktorí majú menej než 200 odoberateľov, aby odpovedalo na tvoje otázky.



11 faktov o mne
1. Volám sa Darina
      2. Mám 21rokov  
      3.  Milujem fialovú farbu
      4.  Počúvam rock
      5.  Milujem špagety
      6.  Už rok a pol pracujem
      7.  Rada píšem
      8.  Občas som až moc citlivá
      9.   Rada fotím
      10.  Zbožňujem kávu
      11.  Samozrejme milujem svoju rodinu a kamarátov

 

Otázky od bloggerky:
1.       Aké príspevky teraz plánuješ?
Dlho som blog zanedbávala, nemala som moc času a ani dobrých nápadov.  Ale teraz sa to nejak rozbehlo tak sa môžete tešiť na recenzie a pod.
2.       Koľko hodín denne stráviš na počítači?
To záleží od toho akú mám zmenu v práci a či si potrebujem niečo na pc spraviť alebo iba si písať s kamarátmi.
3.       Obľúbený spevák alebo speváčka?
Určite Matt Shadows (Avenged Sevenfold), Pepa Vojtek (Kabát) a speváčka Avril Lavigne.
4.       Najkrajší zážitok s detstva?
Fúú tak to neviem.
5.       Tešíš sa do školy?
:D Tak už som skoro 2 roky zo školy vonku, ale keby do školy ešte chodím tak by som sa aj tešila. Ale iba na kamarátky a niektorých profesorov.

6.       Aké seriály najradšej a najviac sleduješ?
Samozrejme Simpsonovcov a Mafstory.
7.       Aké mestá alebo štáty by si chcela navštíviť?
Určite by som chcela čo najviac vydieť zo Slovenska a Čiech. Máme krásnu prírodu a veľa pekných miest. A samozrejme Paríž <3
8.       Kde najradšej nakupuješ?
Záleží od toho čo kupujem ale asi Takko, Kik, DM, Phanta Rei, Tesco.
9.       Prečo si si založila blog?
Baví ma písať a chcela som aby to niekto čítal.
10.   Obľúbene sladké jedlo?
Parené buchty a palacinky.
11.   Páči sa ti tento tag?
Hej :)

Otázky pre nominovaných:
1.       Čo najradšej robíš vo voľnom čase?

2.       Čo najradšej nakupuješ?

3.       Uprednostňuješ radšej chatu s kamarátmi alebo veľkú párty?

4.       Obľúbene ročné obdobie?

5.       Obľúbený film?

6.       Čítaš knihy?

7.       Kam by si to chcela s blogom dotiahnuť?

8.       Čo robíš proti únave?

9.       Aké máš najradšej články?

10.   Tvoj názor na toto leto?

11.   Odoberáš môj blog?



11 nominovabých bloggerov:

Budem rada ak kočky spravia tento tag.

Pá :)


1 komentár:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...