11. 6. 2017

Čo je nové?


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom „kecacom“ článku. Už strašne dlho som tento typ postu nepísala. Za posledné obdobie sa toho veľa stalo a zmenilo, tak Vám chcem o tom napísať.




No asi prvá a najväčšia zmena je tá že som v piatok oslávila 24 narodeniny. Keďže J mal poobednú tak sme to oslávili až večer vo dvojici. Poobede mi boli zagratulovať jeho rodičia, no a včera sme boli zase za mojou rodinou. Nemala som veľkú oslavu, len takú menšiu. No aj za tú som vďačná.


Ďalšia z vecí ktoré sa v mojom živote stali, bolo že nás opustila jedna skvelá osoba ktorá mi bola moc blízka. Sú to síce 3 mesiace, no stále to bolí a aj bolieť bude. Preto bolo vlastne aj tak málo článkov. Nemala som chuť písať.


Ďalšou z tém tohto článku je aj moja práca. Zmluvu som mala len do apríla. Chvala bohu mi ju predĺžili do mája budúceho roku. No a keď sme pri tej práci, tak sem musím zahrnúť aj blog. Asi najväčšia zmena je vlastná doména. Mala som s ňou nemalé problémy no mám ju. Zmenou si prešiel aj vzhľad blogu. Uzavrela som aj pár spoluprác o ktorých Vám budem teraz písať články. No a už mám rozpísaných pár článkov čo chcem napísať podľa seba. V lete máme s J dva týždne dovolenky, tak samozrejme budeme kade tade behať tak sa môžete tešiť aj na typy na výlety.

No a posledná zmena sa týka mňa. Kto ma sleduje na IG tak si mohol všimnúť že som sa opäť prefarbila na červeno a vstúpila som si do svedomia a začínam cvičiť.  Z cvičením je spojená aj strava tak budú určite aj recepty. Dúfam že sa Vám články budú páčiť J 


Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...