28. 6. 2017

Swap s Deniskou


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Po dlhej dobe tu máme opäť swap. Tento krát to je s Deniskou, ktorá je moja veľmi dobrá kamarátka. Osobne sa nepoznáme pretože je až z Košíc. No spojil nás FB a predaj oblečenia. Teraz po dlhej dobe už Deniska moc oblečenie nepredáva, ale za to vyrába krásne šperkovnice a podobné veci. Nájdete ju aj na modrom koníku, kde si môžete jej výrobky kúpiť. No a Deni prišla práve z návrhom výmeny balíčkov. Dnes mi prišiel balíček a po pravde skoro som sa rozrevala ako korytnačka. A dôvod? Je vidieť že ma pozná a aj keď sme sa ešte nestretli tak verím v to že raz sa nám to podarí J No a výrobky uvidíte už v článku J


Budem vám sem dávať fotky tak ako mi to príde pod ruku.

Ako prvú vec tu mám levanduľové vrecko do skrine. Mám ho zabalené ešte vo fólii a asi ho odtiaľ ani vyberať nebudem. Pretože je to taká prenikavá vôňa že to netreba. Určite mi to prevonia celú skriňu.


Ďalšou vecou tu je zelený čaj z jazmínom od značky ahmad tea. Kto ma pozná vie že u mňa sa žiaden čaj a ani káva nestratia. Už sa teším na jesenné večeri keď si ho vychutnám pri dobrej knihe.


Prvá vec z kozmetiky je citrusový olej s mandľovým olejom od weledy. Po pravde s touto značkou skúsenosti ešte nemám.  Tento olej je určený na ošetrenie citlivej a suchej pokožky. Mne sa bude hlavne hodiť pod pokožku obočia lebo tú mám dosť suchú. Jeho vôňa je príjemná, nevtieravá. 


V balíčku boli aj dvoje vreckovky z rozkošnou mačičkou.  Ďalšia vec ktorá mi nesmie chýbať v kabelke. A majú príjemná vôňu


Prvou z vecí ktoré som nepoznala je zubná pasta od značky twin lotus. Zatiaľ som o tejto značke vôbec nepočula no to čo mi Deni o nej poslala ma zaujalo. Bylinná zubná pasta s obsahom 100% prírodných aktívnych bylín. Zubná pasta twin lotus fresh and cool predstavuje príjemné bylinnú chuť s jednoduchou štruktúrou zmesi. Pasta je určená na citlivé zuby a ďasna. Zaujímavé je že pasta je hnedá. Určite Vám napíšem o nej aj článok či bola taká super J


No a z tej istej značky mi pribalila aj šampón. Písala som jej o tom že mi padajú strašne vlasy. No a poslala mi šampón proti padaniu. Má 200ml a veľmi zaujímavú vôňu. Je to bylinný šampón. No a práve som jeden minula tak môžem začať testovať tento J


Ja a sprcháče sme veľký kamaráti. No a hlavne sprchové od balei. Tento je vanilka a kokos J


Milujem zápisníky, bločky, zošitý a perá.  No a dostala som krásny zošit z motýľmi a dve perá no jedno si hneď privlastnil J.



Leto a termálne vody patria k sebe. Táto z vôňou ruže je skvelá. Obe milujeme vody v spreji a dúfame že čím skôr zoženieme aj kokosové J


Ďalšia značka ktorú som nepoznala bola cetaphil. Dostala som gél na čistenie a krém. Ideálne na výlety alebo deň strávení na chate J


Do balíčku mi zabalila aj krém od garnieru. A to konkrétne výživný regeneračný krém. Ktorý sa mne bude hodiť hlavne čo sa nôh týka lebo v poslednej dobe mám pokožku nôh dosť suchú J


Predposlednou vecou je balea mini kokosový krém J ktorý poputuje do kabelky J


No a úplne poslednou vecou sú vzorky. Veľa vzoriek takže budem mať čo skúšať J



Dúfam že sa Vám článok páčil a že aj Vás bavia swap balíčky tak ako mňa J

Majte sa krásne J Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...