21. 6. 2017

Manzara - šaty na oslavu (2. časť)


Ahoj


Vítam Vás pri druhej časti článku o šatoch na oslavu. Ako som písala v predchádzajúcom článku šaty mi prišli vo veľkosti M tak som ich urýchlene poslala naspäť aby mi vymenili veľkosť. No a ako moja reklamácia dopadla sa dočítate v dnešnom článku.



V prvom rade som sa pozerala na eshop či tam náhodou nenájdem nejaké iné oblečenie . No bohužial nič ma tam tak neoslovilo ako tie šaty. Jedná sa o konkrétne o šaty edelyn v čierno zlatej farbe. 



Keďže mi prišli malé tak som rýchlo , písala a po komunikácii mi poslali adresu na zaslanie tovaru. Samozrejme to by som nemohla byť ja aby nenastali komplikácie. Balíček som odoslala späť a už len čakala. Asi po týždni a pól mi to prišlo zvláštne že stále nič. Tak som opäť písala a pani mi odpísala že mi bol v piatok doručovaní balíček no mne nik nepísal ani nevolal. Bola ešte tak zlatá že mi poslala číslo balíčka a číslo na info linku doručovacej spoločnosti. Keď som sa tam konečne dovolala tak mi to zdvihol operátor. Komunikácia s ním bola dosť zlá. To som volala v pondelok,  lenže operátor mi oznámil že mi bude balík doručovaní v utorok len on dopredu nevie aký kuriér ho bude doručovať. Podotýkam že to nebolo doručované cez slovenskú poštu. To som ostala trochu v pomykove lebo podľa mňa by mali mať kuriéri určené miesta na doručovanie. Dobre to som neriešila, poprosila som ho nech mi dopíše aspoň číslo na balík keďže mi ho asi na balík nenapísali. Operátor mi sľúbil že ho tam dopíše a zadá aj do systému aby ma mohol kuriér kontaktovať. V utorok ráno som čakala do 9tej či mi príde informatívna sms, no nič. Tak opäť to isté, volala som na infolinku kde mi to pre zmenu zodvihla operátorka. No musím uznať tá bola milšia. Nadiktovala mi číslo na kuriéra.  Po konečnej dohode s kuriérom a dodaní balíčku som zistila že adresa bola dopletená. Bola posunutá o jedno číslo vchodu a aj číslo nesedelo. No ale konečne som mala šaty doma. Na prvý pohľad boli krásne a aj pekne sedeli no s mojou váhou sa moc k sebe nehodili. Na zadnej strane mi divno odstával zips. Čiže som musela hľadať inú alternatívu. Šaty si ale nechávam. Keď zhodím nejaké to kilo tak ich určite využijem. A samozrejme zo stránkou manzara som neskončila. Pozerala som že majú aj pekný výber doplnkov, plaviek a dokonca aj nejaké kabelky som tam objavila. A samozrejme že Vám o tom napíšem. 

No a ako vypadal môj outfite na oslave sa dočítate v nedeľnom článku J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...