30. 8. 2017

V kuchyni: Jednoduchý kuskus s varenou zeleninou


Ahoj


Vítam Vás pri ďalšom článku. Keďže som dostala diétu od doktorky pre zdravotné problémy, tak sú určite potraviny ktoré jesť nemôžem vôbec a potom je tu skupinka tých ktoré môžem len s obmedzením. Prvé dni boli dosť kritické, bola som zúfalá a moje telo si pýtalo to čo doteraz. No po určitej dobe som si už na to zvykla, no stále sledujem čo môžem a čo nemôžem jesť alebo čo mi škodí. Preto som sa rozhodla dnes napísať jeden recept ktorý som si obľúbila a ktorý sa hodí aj k mojej diéte. Dúfam že ho vyskúšate aj vy J


Suroviny
1 hrnček kuskusu (250ml)
1 cibuľa
1 mrkva
1 petržlen
Pól kalerábu
1 bujón (je na vás aký)
Nožík, dienko, hrniec, voda, soľ


Postup
Do hrnca s vodou dáme kocku bujónu a počkáme kým začne pomali vrieť.


Medzitým si očistíme zeleninu a nakrájame na väčšie kúsky.


Keď začne voda vrieť pridáme do hrnca zeleninu a zakrijeme pukličkou.


Zatiaľ si do misky nasypeme kuskus (ja si ho najradšej dávam do obedára ku ktorému mám aj vrchnák).


Keď zelenina zmäkne tak stiahneme hrniec zo sporáka. V hrnci okrem zeleniny zostane aj vývar. S vývarom zalejeme kuskus a zakryjeme ho s vrchnákom aby všetok vývar „vypil“.



Zhruba po 2 minútach ho odkryjeme a dolejeme ešte trochu vývaru no už pridáme aj zeleninu a premiešame.




Môžeme servírovať s kúskami kuracieho mäsa a šalátom J


Želám Vám dobrú chuť.

Majte sa krásne J Pá  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...