3. 9. 2017

Kúsky bez ktorých si neviem predstaviť chladnejšie počasie


Ahoj


Krásny prvý septembrový víkend J Síce už trošku chladnejší, no ja mám tento mesiac rada. Cítiť v ňom ešte také dozvuky leta, posledné výlety a áno aj začiatok školy no pre nás pracujúcich to už taká tragédia nie je. No a práve v dnešnom článku som sa dohodla zo stránkou manzara s ktorou som spolupracovala už v minulosti že z ich stránky povyberám produkty bez ktorých si práve koniec leta a začiatok jesene neviem predstaviť J Tak sa môžeme do toho pustiť.


Asi ako prvé sú legíny. Ráno chodím do práce už na pól siedmu a býva chladno. Takže kraťase som vymenila za rifle tepláky a legíny. Rada sa cítim pohodlne a skôr chodím v športovom takže mikiny, bundy a k tomu práve legíny či tepláky a na stránke ma zaujali práve tieto.





Ako ste si mohli všimnúť tak som vybrala také jednoduchšie kúsky aby sa dali kombinovať. Prvé sú nohavice delia v sivej farbe ku ktorým si viem predstaviť biele tričko alebo košeľu a na vrch nejaký kardigán alebo sako. 

Druhé tu mám tepláky yvanna ktoré sú vhodné skôr do školy alebo keď idete na prechádzku či si ísť zabehať. Práve k tomuto kúsku si viem predstaviť práve nejaké čierne alebo zelené tričko (pod zelenou myslím skôr tmavo zelenú) a na vrch nejakú športovú mikinu.

V jednoduchosti je krása alebo obyčajnou šedou nič nepokazíte ako s teplákmi sissy. A v kombinácii s nejakým výrazním kúskom v podobe žiarivého trička či mikiny to máte vyhraté.

No a posledný kúsok je trošku výraznejší a sú to legíny pongo. Ktoré určite zaujmú nejednu z vás. Či si dáte k nim obyčajné čierne tričko alebo sa odviažete a doladíte k nemu nejaký bláznivý kúsok nič tým nepokazíte.

Môj šatník si bez takýchto kúskov neviem ani len predstaviť. Mám síce veľa nohavíc no dni bez legín a teplákov si neviem ani len predstaviť. Sú pohodlné a aj keď sa moc do práce nehodia tak sa mi v nich najlepšie cestuje keď idem k rodičom alebo na nákup či len tak sa prejsť. Na dnes to je všetko a určite budem v tejto sérii pokračovať. Majte krásny prvý školský deň a nebojte čo chvíľa máte ďalšie prázdniny. A nám práce povinným len jedno usmievajte sa s úsmevom ide všetko ľahšie a dokonca aj ľudia sú sem tam milší J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...